Heilige Maria - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Heilige Maria - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Heilige Maria

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

17 November 2009 | India, New Delhi

Gisterochtend om vijf uur aangeland bij Ashram alwaar een twee weekse ronde begint voor yogi en mediterende reizigers.
Ik moet het zeer kort houden, volle dagen hier...
Geen koffie
Geen sigaretten en aanverwante rooksels
Geem mochito's
Vijf uur op
Tien uur in de avond klaar
Om half elf lichten uit
Niet praten bij eten en andere toestanden en eigenlijk ook niet met de meiden in onze bunker
Ik zit in de sop-ploeg
Twee vega maaltijden per dag
De ashram niet af mits ik in het bezit van een exit-pas kom
Ik zing al hari krishna liedjes
Ben blij dat ik mag blijven want kwam samen met JO dronken en stoned aan, het was weer een geweldige afscheidsavond in Valkarna

wordt vervolgd in het ieniemienie, want veel leesvoer komt er niet meer van deze kant, er is gewoonweg geen tijd en de computers doen het maar een uurtje.

Gegroet van een minder blije maar geestelijk en lichamelijk bloeiende persoonlijkheid....

Namaste

• 17 November 2009 - 10:06

Max:

dag lieve nicole,
    Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
    Kus Mar

• 17 November 2009 - 15:19

Marleen:

5 uur opstaan? sop-ploeg betekend dat dat je moet schoonmaken? zonder exit-pas het terrein niet af? Niet praten? Leuk! is echt wat voor jou! In je vorige verslag gelezen dat we niet zo moesten zeiken, maar ik heb er echt de pest over in dat ik nu twee weken je verslag moet missen. Leuk hoor, een beetje spiritueel zijn, maar dit gaat wel ver. Als je maar weet dat ik alvast begonnen ben met de voorbereidingen op een "Nicole rescue missie" Vrijwilligers om mee te gaan?

• 17 November 2009 - 21:25

Martine:

Spiritueel ok, maar er zijn grenzen. Denk ook aan je lezers!!! (Marleen ik geef mij bij deze op voor rescue-missie!!!)

• 18 November 2009 - 21:33

Mona:

Ik ook!

• 19 November 2009 - 11:37

Ellen:

Nou, succes pop..
    Dikke kus vanuit Puri, ook leuk, MET bier EN manali..
    XXX!!!