barbie maria vanuit tietenbunker - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu barbie maria vanuit tietenbunker - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

barbie maria vanuit tietenbunker

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 November 2009 | India, New Delhi

Net ontsnapt met Jo, een hylarisch geval, we hebben een 'exit-pas' gekregen (met tijd en bestemmingsplek er op) om naar de Pinautomaat te gaan. Bij het internetcafe gevraagd of ze ons niet wilde verraden bij de Ashram.... ze draaien op leugenaars als wij dus we hoeven ons geen zorgen te maken.
De ashram, ik lig echt in een scheur en daarnaast ben ik afgemat en kan ik niet meer. Het is buffelen hier en wederom een plek om stiekum gniffelend dingen te doen die niet mogen. Ik weet het niet maar volgens mij is mijn talent om me te gedragen als een 16-jarige, dan ben ik ook echt aan het pieken. Er moet iets mis gegaan zijn op die leeftijd (ben toen op mezelf gaan wonen! et voila! ook dat mysterie weer opgelost)
Om vijf uur gaat de bel, ik ben dan op mijn best, ik fladder dan met mijn dunne gele Indiase handoek als een dansende superman naar Jo die dan niet op haar best is. De tietenbunker is dan overigens officieel geopend, ik heb er nog nooit zoveel tegelijk gezien.
Als de bel weer gaat gaan we naar de Chanting-hal, alwaar een podium, kaarzen, wat heiligen, bloemen en muzikanten zitten. Als alles binnen is begint het begeleid mediteren (bij zonsopkomst), heel gaaf. Daarna gaan we chanten (zingen) wat ik ook wel gezellig vind, ik ben al fan van sommige liedjes, het is een vreemde maar waanzinnige ervaring, driehonderd zingende mensen in de vroege ochtend ergens in zuid-India.
Daarna een gezond snoepje, een kopje thee en hupsakeetje, aan de Yoga. Ik zit in een groep van .... 50 man geloof ik. Yoga is te gek, en de uitleg is subliem. Het is hard werken, dat wel. Maar mijn lijf lijkt me de dag meer op een elastiekje en mijn buikspieren zijn nog niet eerder zo strak geweest.
Daarna pas het ontbijt! (zijn we dus al vijf uur onderweg!) Het eten is lekker maar wel erg gezond, geen pannenkoeken met nutella en banaan enzo.... Het ontbijt (1 van de 2 maaltijden op de dag) is ook het grootst, dus ik vreet met helemaal het gekkenhuis in.
Er mag natuurlijk bijna nergens gekletst worden maar dat gebeurt gelukkig stiekum vaak wel. Niet tijdens de meditaties, yoga lessen en tijdens het eten maar in de tietenbunker gaan we los en in de 'bar' (een health-shop die 1 uur per dag geopend is, van zes tot zeven) is het ook feest. Het is grappig te merken dat veel dingen ineens een groot feest zijn, een schijf ananas die zomaar wordt uitgedeeld door de ashram, een bar met noten en gezonde sapjes, een pita broodje, het is allemaal feest.

Ik moet stoppen, we moeten weer.
Met mij gaat het goed, ik heb twee dingen: lol en een mooie plek om meer te leren over meditatie en yoga. Verder gestopt met roken, blowen, zoet-vreten en zuipen.
Ik voel me erg goed!
Morgen hebben we een (saai) dagje uit met de Ashram. Wel tof want we gaan naar het zuidelijkste punt, alwaar ik drie zeeen bijelkaar kan zien komen. Wilde ik al gaan doen na de Ashram dus dat scheelt met een ritje.

Overigens kost de Ashram me: 5,50 euro per dag... slapen, eten en alle lessen. Isn't it amazing?

Ik zal spoedig weer ontsnappen voor meer verhalen.

Dikke zoenen

Namaste my dear readers,
special thanks to my fans!

  • 19 November 2009 - 11:40

    Ellen:

    You make me laugh...

  • 19 November 2009 - 20:15

    Martine:

    Lief strakgetraind vriendinnetje,ik zit zowat in de computer voor je nieuwe verslag, blijf ontsnappen! Voorlopig staat het rescue-team on hold. Geniet morgen van de drie zeeën!
    X,
    M.

  • 19 November 2009 - 20:49

    Amazed Maxima:

    Joh, ook bij dit verhaal heb ik hilarische beelden!
    Blijf lekker 16 en ontsnap zo vaak als je kunt uit de holy grale!
    Morgen zeeslagje; have fun!
    Kussens Max

  • 19 November 2009 - 20:56

    Mona:

    Mar en ik bedenken net dat 300 mensen dan ongeveer, omme de bij 600 tietjes zijn?
    Of zijn er ook lichamen met piemels in de tietenbunker?
    Ashram doet het goed; 300 personen x €5.50, geinig bedraggie per dag, vandaar misschien die extra annanasschijf.
    Mes snijdt aan vele kanten; geweldig.
    Geniet er van lief.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 57395

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: