Tiny little hear - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Tiny little hear - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Tiny little hear

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 December 2009 | India, New Delhi

Met een licht verscheurd hart zit ik op het vliegveld van Channai, ik heb vannacht afscheid genomen van een prachtige vakantieperiode met drie hele byzondere mensen.
Michael, Rachel en.... Dino, de drie waar ik vier dagen van ochtendtandeborstelen tot avond/ nacht-tandenborstelen mee heb doorgebracht, waarmee ik de hele staat Tamil Nundo mee heb ontdekt op de motor, waarmee ik al mijn vijf zintuigen vier dagen lang van alle wensen heb kunnen voorzien.
Wat een ervaring.... wat een samenloop van omstandigheden, wat een intensiteit kan er op korte termijn ontstaan...
Meer later vanaf de Andaman eilanden, nu even een teken van gelukkig leven, aldough, my tiny little heart is a little broken.... ik mag blij zijn dat de oorzaak zoveel moois is geweest.
Liefs!!!!

En, welkom Willem!!!! Wat ontzettend leuk om wat van je te lezen!

Namaste!!!


  • 02 December 2009 - 13:02

    Ell En Dunc:

    Lieve schat, dat klinkt mysterieus en mooi..!
    Wij zijn in Sikkim, ook een heel biojzondere plek.. Heb net weer een nieuwe weblog geschreven dus lees m snel!!!
    Hou vn je !!!
    XXX
    Ell

  • 02 December 2009 - 13:21

    Marjan:

    Wat klinkt het toch heerlijk dat reizen en leuke mensen ontmoeten en naar het paradijs gaan. Ben een beetje jaloers op je.. Ben benieuwd waar die eilanden liggen en hoe het daar is, kan niet wachten op je volgende verhaal.X

  • 02 December 2009 - 17:44

    Marrie Te A.:

    Sneller dan snel ben je ook in het verre India....
    Ik heb nog niet eens in de atlas gekeken waar die Andeman Eilanden liggen en daar is alweer je, weliswaar korte, maar toch volgende bericht! Mooie uitsraak van de inmiddels "late" Ramses Shaffy: "jaag niks na, maar omarm alles wat op je pad komt." Hij kan het weten; hij heeft er naar geleefd.
    Veel moois op die (nu nog) onbekende eilanden lieffie!
    Dikke kus from Amsterdam,
    Mar

  • 03 December 2009 - 14:39

    Leonie:

    Hey Nicole,

    Ik dacht: effe lezen hoe het met mijn vriendinnetje in het oosten is...jeetje...wat ben jij veel avonturen verder en wat heb ik veel gemist met lezen. En meissie: WAT ZIE JE ER GOED UIT op de foto's!!Geniet daar van de mannen, landschap, weer, mannenrokken, koeien, kakkerlakken en weet ik veel meer. Maar ben blij als je weer terug bent. Gaan we weer lekker een drankje in je thuishuis doen!!

    Dikke kus Leonie en Joram.

  • 03 December 2009 - 20:21

    Martine:

    Gelukkig ben je weer op rit na je ashram-avontuur. En ook de spettertjes weer te boven? Geniet!!!
    X,
    M.

  • 06 December 2009 - 22:34

    Kaatje:

    Hoi lieve globetrotter,
    We zijn er weer! Heb de verhalen gemist,had gedacht in Bonaire bij te blijven en te reageren maar dat is niet gelukt. We hebben het geweldig gehad,ook twee hele mooie plekjes op de aardbol maar vanaf daar niet zulke spectaculaire verhalen als die van jou. Heerlijk lezen,ontspannen,koken,snorkelen en van elkaar genieten.
    Ook fijn om weer terug te zijn en weer alles met mijn vriendinnetjes,ook die op een afstand,te kunnen delen.
    Op nog maar nog veel meer moois op je pad.
    Dikke kusxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 57423

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: