Dolfijntje II - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Dolfijntje II - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Dolfijntje II

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 December 2009 | India, New Delhi

Vannacht droomde ik dat Esther gewoon voor me zat, groen truitje aan met lange en opgerolde mouwen, haar kromme handjes met een shaggie in haar rechterhand, licht gebolde rug, haar grote glimlach, knikkende hoofd, boevige en ondertussen stralende ogen die keken..... alsof ze wist dat er een foutje gemaakt was. Het was niet Esther V die was overleden.... en ik kon alleem maar huilen en opgelucht wat vreemde geluiden uitkramen tegelijk.

En toen stopte de droom.

Voor heel even was ik blij dat ze er nog was maar het is beter zo.

  • 08 December 2009 - 11:44

    Marrie Te A.:

    Lieffie, ik hoop dat je vannacht even droomt dat ik m'n armen om je heen sla en je troost.
    Kus Mar

  • 08 December 2009 - 22:06

    Martine:

    Lief wat maak je allemaal mee. Dromen is ook verwerken... heel veel Amsterdamse lieve kusjes!!! En omzeil please de scooters, cokeneusjes en enge bossies!
    M.

  • 09 December 2009 - 13:07

    Marjan:

    en misschien kom je Balou de beer mog tegen...

  • 09 December 2009 - 14:58

    Je Moems:

    Mijn lieve, lieve Kooltje, Het gaat maar door, steeds weer nieuwe belevenissen. Kind je hebt minstens een jaar noom dit alles een plekje te geven. De meeste mensen maken in hun hele vakantie leven niet zoveel mee, als jij nu in ruim twee maanden India. Maarre..., gisteren toen mijn voorlees moeder jou ervaring met die taximan in de wildernis voorlas.., kreeg ik het wel even benauwt, wat een vreselijk angstige ervaring! Ik dank god op mijn blote knieèn en gelijk tijdig, dat hij jou de laatste 12 dagen in liefde en harmonie laat genieten, zonder enge gebeurtenissen.Ik weet dat je in staat bent alle mogelijke situaties het hoofd te bieden, maar toch.. Het is fijn om te weten dat het nog 12 dagen aftellen is en dan..., kan ik je knuffelen! Ik mis je verdorie, lief globetrottertje! Tot mijn opluchting kwam deze week jou..(met bakstenen gevulde..?) snoezige plunjezakje binnen, ongebleekt katoen met rode lak en zwarte inkt. Ik had mij al afgevraagd of het de weg naar mijn huis nog zou vinden. Heb plunje onder het logeerbed geschoven, kan zakje uitrusten van zijn lange trip over de wereld. Je bent overigens precies op tijd die eeuwige regen ontlopen! Het is hier geen dag droog geweest. Er werd op het nieuws gemeld dat er nog nooit zoveel regen als in de afgelopen periode is gevallen. Ik heb het gevoel dat ik kieuwen en zwemvliesjes aan het ontwikkelen ben, zo past de mens zich langzaam aan en dobberen we straks allemaal rond als vreemde eenden in het drassige land. Nou lief mopje, geniet nog maar met volle teugen van het paradijs en bereid je langzaam voor op storm, regen, paraplu,regenpakken en laarzen. Een geluk is dat we ons weer gezellig kunnen verschansen in onze behaaglijk warme huizen met de kerstboom, lichtjes en kerstliedjes, die uit alle zenders je tegemoet schallen.

  • 09 December 2009 - 15:10

    Vervolg:

    Dat is een troost, daar klampen we ons aan vast. Lieverd ik denk aan jou en zie je in gedachten blij en gelukkig het volgende avontuur tegemoet gaan, terwijl de zon, het zachte briesje en de heerlijke temperatuur jou begeleiden. Namaste lieverd. je moems.

  • 09 December 2009 - 17:25

    Simone:

    Ach lieffie, wat bijzonder allemaal... wat heftig.
    Ik ben in gedachten veel bij je... wat dus weinig zin heeft.
    Nog 2 weekjes en dan zijn we weer bij elkaar en mogen we live je verhalen en ervaringen horen... en kan ik je vasthouden.
    Lieverd, ik ben trots op je... echt rete trots.
    Wat een levens ervaring; geweldig.
    Hou die gassies daar nog effe goed in de smiezen en bij twijfel gewoon je tanden laten zien... en anders bijten!

    Lofjoeee

    xxx

  • 11 December 2009 - 23:00

    Kaatje:

    Lieverd,Esther kwam je even laten zien dat het goed met haar gaat maar het blijft verdrietig.
    Dikke kusxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 57395

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: