allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!! - Reisverslag uit Pondicherry, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!! - Reisverslag uit Pondicherry, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 December 2009 | India, Pondicherry

eergisteravond in Pondicherry aangekomen, het was een heerlijk wederzien van Rachel! Bomi, een vriendin van Rachel, hoort nu ook bij de gang, een heerlijk bijdehand, smurfachtig maar prachtige dame die van haar vader heeft leren zwaardvechten etc en zich dus prima staande weet te houden.
Het pleurt hier alleen van de regen, de bakken zijn niet te tellen, alles is nat.
Gelukkig vertoeven we in een Ashram, heerlijk schoon en dit keer mag ik hier gewoon alleen logeren (voor 1 euro per nacht).
Ik heb ook een heuze bakker gevonden met iets dat lijkt op brood. Doet met denken aan het ophaalpakketje:
volkoren brood, roomboter, oude kaas!

Ik verlang er nu echt naar.

Ik ben dus een beetje aan het shoppen geslagen, want veel anders is niet te doen nu. Vandaag maar weer een pakketje van 8 kilo op de post gegooid...

Morgen gaan we naar auroville, een groot stuk niemandsland dat is gegeven aan idealisten die er een vredelievende en schone stad van wilde maken. Heel de wereld woont daar nu en maakt daar en doet daar, schijnt te gek te zijn.
Vrijdag ga ik voor de vierde fucking keer naar Chennai, we gaan met zn drietjes naar een 'expat' feest. We zijn uitgenodigd, wordt een luxe bedoening. En een feestje kan ik wel hebben want India is alles behalve een party land, ik sta te springen om een dansje te maken.
Ik heb verder besloten om me niet het gekkenhuis in te reizen naar mumbai per trein, zondag pak ik een vliegtuig, lekker chill, geen kakkerlakken, geen gedoe.
My last days.... ik heb zin in thuiskomen, het is goed zo.

Broodje kaas, ik kom eraan!

en dan nu met zn allen voor daphne:
Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria, in de gloooooriiiiiiiiaaaaaaaa, in de gloooooriiiiiiiiaaaaa

HIEPERDEPIEP!
HOERA!

Ik ga het lekker met haar vieren op de 21ste.

toedeledokie en

Namaste!


  • 16 December 2009 - 07:08

    Ron:

    ....................in de gloria

  • 16 December 2009 - 09:18

    Esther De Klerk:

    Wat heb ik genoten van je verhalen maar wat ben ik ook blij dat je binnenkort weer gezellig terugkomt!!!!
    Ik ga aanstaande zaterdag verhuizen, errug spannend allemaal. In april kom jij met de barbies naar Rotterdam, wist je nog niet maar is wel zo. Leuk he.... Tot gauw en nog even genieten van de laatste daagjes.

    Heeeeeele dieke koes. Esther En gefeliciteerd daphne.

  • 16 December 2009 - 09:25

    Martine:

    Twee sigaren en een trommel en een fluit... want Daphne... Of was het twee violen...
    Lekker vliegen Cole, goed idee!
    X,
    M.

  • 16 December 2009 - 20:26

    Monaaa:

    Hiep, hiep hoeraaa;
    kleine zoesje jaartje wijzer en gekkge zoesje weer in aantocht!

    xxx

  • 17 December 2009 - 07:54

    Mona:

    Donderdagochtend 17-12-09;

    Amsterdam is wit, een dikke pak sneeuw.
    De bomen zijn zo prachtig... alles is mooi.
    Kom maar snel thuis lief.

    xxx

  • 17 December 2009 - 16:12

    Marrie Te A.:

    Jij regen, wij sneeuw! Moooooooi winterwonderlandschap!
    Hoogste tijd om het met eigen ogen te zien en lekker buiten in de sneeuw te lopen!
    En Daphne: GEFELICITEERD!!!
    Moest trouwens nog denken aan je verhaal van Peter's foto's. Het kan toch niet mooier en eigenlijk ook niet anders dan dat je eigen vader aan je verschijnt in het verre India op een ...... STICKIE!
    Zie joe zoen dear!
    DikkekusMarrieteA.

  • 20 December 2009 - 22:18

    Kaatje:

    Gefeliciteerd zoesje,
    Waarschijnlijk zit je nu al in het vliegtuig terug naar de mooie winter wonderstad,het is echt prachtig. Hopelijk ben je er woensdag bij oh wat kunnen we dan allemaal bijkletsten waarschijnlijk ben jij de hele avond aan het woord,verheug me al.
    Kusxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 57397

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: