Commercial time - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Commercial time - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Commercial time

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 November 2010 | Tanzania, Dodoma

Ik weet het, ben er nog maar net en daar ben ik alweer maar ik kan het niet laten. Ik zit nu nl op mijn tropische strand, onder de palmbomen met de laptop van mijn Finse tentbuurman op schoot, de zee rustig rollend voor me, de deet-voeten in het zand en een temperatuurtje om je vingers bij af te likken. Net ook even met wilbert en mams gebeld, gratis, wat een giller. Ik voel me als in een reclamespotje.
De Finse buurman doet al reizend zijn werk, toch eens praten met Marion (mijn directrice) of er niet iets te regelen valt.
Helaas nog geen tijgers, olifanten of mannen met bananenrokjes en speren gespot, morgen weer een dag.
DoeiÍ (geen uitroepteken te vinden op dit Finse wondertje)

  • 09 November 2010 - 20:54

    Els:

    Lief globetrottertje, wat een verrassing om jou zomaar vanuit Tanzania aan de lijn te krijgen!hihihi. Ik zie je zitten een deet meisje met haar arme arm in mitella en lekker op het warme strand met aanrollende golven, ach ik knip wel wiet tot het mijn neus en oren uit komt en het eind is nog niet in zicht. Het huis ligt onder de groene verkruimelde blaadjes en buiten is het echt koud.Ron heeft mijn radio gemaakt er komt weer muziek uit en dat ik jou nu kan volgen komt ook door Ron. Nou meissie ik verheug mij op alles wat je te schrijven hebt. O ja, ik moest je nog een dikke knuffel geven van Jolande en een fantastische vakantie toewensen. Nou moppie een knuffel en tot horens

  • 10 November 2010 - 00:12

    Kaatje:

    Dat is inderdaad heel snel!
    Klinkt goed en net alsof je al heel lang onderweg bent,komt natuurlijk ook door de vertrouwde waarbenjijnu site die weer terug doet denken aan India.
    Geniet lekker.
    KusxxxKa

  • 10 November 2010 - 13:19

    Marjan:

    Lekker luieren onder de palmbomen is helemaal goed voor jou! Ik ben alvast snoep aan het inslaan voor Sint Maarten!

  • 10 November 2010 - 15:07

    Emma:

    Joepiedepoepie dat je lekker met je pootjes in 't zand zit :-D En lekker gratis bellen en internetten, doe je goed Nicole. Hier alles rustig, Wim & Piet zijn blij en wij ook. Veel plezier, ik kijk uit naar je volgende verhaal. Xx.

  • 10 November 2010 - 19:10

    Daphne:

    Hee, kola!
    Lekerrrrrrrrrrr chilluhhhhhhh! Hier donker en koud handschoenenweer..Krijg ik nog een mooie, zelf gefrobelde, op Tanzania geinspireerde kaart van je? Je hebt nog alle tijd om er wat moois van te maken! Zijn de lootjes al in aantocht? Oja, als je hongerige tijgers tegenkomt: trek je broekspijpen op en toon je schitterende, doch witte benen, gaan ze vanzelf rechtsomkeerd. Love you! x

  • 10 November 2010 - 21:29

    Marianne:

    Wat een snelheid vanuit dat akelige oord (foto doet het ergste vermoeden). Hou je goed daar he, met je ivoorwitte stelten in het witte zand. De reis is echt begonnen! (Geen finse computer; dus met !) DikkekusMar

  • 11 November 2010 - 06:24

    Ron:

    Kijk, dat noem ik nou een tuinhuissie!

  • 11 November 2010 - 10:17

    Mona:

    Wauwww, wat een plek... laat je 16 kilo maar liggen, beter kan toch niet!
    Al rare beessies gesignaleerd?
    Er moet toch iets niet grappig zijn!

    Volgende trippie is geboekt; we gaan naar Oerol van zaterdag 18 juni (avondje ervoor feessie Davide 20 jaar en vieren we de 19de mijn feessie daar!) tot en met maandag de 20ste met de Barb girls.
    Ik ben nu met de Kooi bezig voor een plekkie met 2 pers. tentje tot en met donderdag voor ons twee, plakken we dat er nog aan vast.
    Als dat rond is regel ik de boot en fietsen.
    U hoort van mij mevrouw Deet.
    Lofjoeee x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 57529

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: