.....Blurp..... - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu .....Blurp..... - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

.....Blurp.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 December 2010 | Tanzania, Dodoma

Insmeren
Passievruchtsapje
Tukje
Zwemmen
Douchen (= ook onderbroek wassen)
....
zo druk, morgen de bus toch maar iets later nemen naar Dar es Bloody Salaam.

Of het ooit nog goed komt met me, de tijd zal het leren

• 03 December 2010 - 14:51

Kimmmmmm:

Ik ben blij dat je na alle avonturen nog steeds jezelf bent gebleven;)
    Tot snellllll
    Heb zin om onze verhalen uit te wisselen!

XXXXXX

• 03 December 2010 - 14:55

Kaatje:

Je bent echt aan het relaxen lief....ben al aan het rondvragen om hout......telefoon weer geinstalleerd.....net kerstlootjestrekken.nl verzonden aan de familie......recepten aan het bedenken voor het speciale vriendinnenkerstdiner op chique......alles is zo mooi wit.......de kleine vlokjes komen allemaal met hun eigen verhaal naar beneden dwarrelen......vossie ligt als een vorst op een heerlijk groot nep schapenvacht kussen van rommelmarktoma.........genoten van je reisverhalen,reisfoto's en reisfilmpjes......de film eat,pray,love gezien met Mama en Rina in de Tuschinski..........het Rembrandtplein is een groot Winterspektakel.......net zoals het Leidseplein.......Sinterklaas komt zondag bij Floor en Rijk op bezoek.......spannend........Marga tuin gaat morgen naar Edinbrough.......WK voetbal in 2018 gelukkig niet in Nederland maar in Rusland.......mafiapraktijken......GerardJoling is weer terug........volgende week gaan we naar Cirque du Soleil......verheug me......gisteren verse pasta met vongole gemaakt......mmmmmmartine.......ga ik ook een keer voor de Barbies maken......ik bewonder je......of het goed met je komt......je doet het fantastisch......ga zo door.......weet niet of er nog een verslag komt, zo niet,geniet nog intens van iedere minuut en goede reis terug naar ons........tot volgende week.......veel liefs xxxxxxxxxxx

• 03 December 2010 - 17:29

Bianca:

Hahaaa... Nicole.....
    Ik zou gaan denken dat je het druk hebt ;-)
    Aftellen nu voor je.
    Jammer voor ons vanwege de leuke verhalen. Maar ook weer leuk , kom je weer lekker thuis.
    Goede busreis voor morgen :P
    Lang leve de decubitus-zalf

• 03 December 2010 - 18:56

Daphne:

...
    girafje uitlaten
    ...

Fijn dat je gauw weer in ons midden bent! Live ben je minstens zo leuk als in je verslagen!

Dikke zoen en goeie reis, silly sista!
    x Daphne

• 03 December 2010 - 21:53

Mari Bloody Anna:

Denk niet dat het ooit nog goed komt met je.... en ik hoop ook eigenlijk van niet.
    (en dat je je onderbroek flink schrobt tijdens het douchen.)
    NogeenseendikkekusMaribloodyanne

• 04 December 2010 - 00:14

Mona:

Mijn
    tenen,
    handen,
    gezicht en de rest van het lichaam proberen te laten ontdooien na een barre fiets tocht door wit Amsterdam!