Terug naar mijn koude wortels - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Terug naar mijn koude wortels - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Terug naar mijn koude wortels

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

04 December 2010 | Tanzania, Dodoma

Ach ja, zoals ieder groot schrijver betaamd, dien ook ik mijn dankwoord te richten voor het mogelijk maken van mijn avontuurlijke maand.

Ik wil mijn hersens, hart en ziel dan ook graag (en ten eerste) bedanken, voor het mogelijk maken van de juiste keuzes om deze vakantie aan te gaan en tot een succes te volbrengen.

Papa, voor zijn aanwezigheid in de vorm van zijn hempdje, mijn pyama, en voor zijn bescherm-engelligheid. Heel fijn dat je er weer was lieve ouwe grijze duif.

Mijn lieve mzungu lezers, heerlijk om te schrijven en gelezen te worden. Als ik ooit wat meer electra heb en al mijn schulden heb afbetaald, komt er een laptop en zal ik met veel plezier verder schrijven in mijn huisje.

Tanzania! Ik begrijp je beter, hoe en waar te reizen en ik ben erg dankbaar voor jullie dierenland (serengheti) wat jullie zo goed bewaken, fijn te weten dat mijn neefje en nichtje (en Femke en Thijs!) ook nog de kans krijgen om dit prachtige beschermde deel te kunnen gaan zien, ergens in de toekomst.

Lieve mzungu's, dikke zoenen, ik ga mijn tent inpakken en met de laatst mogelijke bus naar D..e. bloody S.... voor een korte overnachting om al vliegend mijn reis huiswaards te volbrengen.

Dikke kus en bedankt!!!!



  • 04 December 2010 - 08:09

    Maribloodyanne:

    Bloodyblijdatjeterugkeert!
    Bloodygoodjourneydear!
    ziejoezoenMar

  • 04 December 2010 - 13:43

    Bianca:

    Hele goede reis !
    En op naar de sneeuwstorm .

  • 04 December 2010 - 16:04

    Mona:

    Joepieee, je komt weer terug!
    We komen met de slee naar Schiphol, neem jij nog een diertje mee wat ons naar Amsterdam kan trekken?
    Heerlijk dat je er morgen weer bent.

    x

  • 04 December 2010 - 18:25

    Kaatje:

    Het laatste verslag,jammer, maar straks echte live verhalen. Wat een mooie foto's nog van jullie boottocht,zoveel rust en ruimte en beelden die precies bij je reisverhalen matchen.
    Nogmaals een hele goede reis terug naar ons.
    Veel liefs,xxxxxxx

  • 04 December 2010 - 21:01

    Wilbert:

    Trek je winterjas aan, handschoenen, bivakmuts en sjaal en ........ het eerste sneeuwballen gevecht kan los. Ik heb er al ongeveer 85 achter de rug en een lamme arm :-)

  • 05 December 2010 - 11:58

    Marjan:

    Misschien ben je nu aan het vliegen...welkom thuis!!! XXX

  • 05 December 2010 - 19:28

    Martine:

    Lieve lieve wereldreiziger,

    WELKOM THUIS!!! Ik ga je verhalen missen, hoop dat die laptop er heel erg snel komt!

    X,
    M

    (We krijgen een x bij Kaar Vongole mmmmm :-) lees ik net; zo handig die reacties!)

  • 05 December 2010 - 22:56

    Mona:

    Schiphol is grappig als je moet wachten en de tijd kunt vullen met Lootjes.nl toch te passeren door hevig te ruilen.

    Uiteindelijk onze Afrika Barb binnen gehaald, alsof ze jaren was weg geweest.
    Heerlijk haar weer in onze armen te hebben gesloten, met stoeltje en de 23 kilo wegende rugzak met zijn vieren de Fiat 500 in (waarvan de achterbak(je) volledig gevuld was met stereo apparatuur voor; ja, ja het Jellinek, voor naast de boeken etc.), ging best, rugzak diende als te krap gebouwde airbag, Daphne, Nicole en vet Coole stoel achterin.

    Thuis bij mama, onder de kerstboom een lekker wijntje gedronken op de prachtige reis en de veilige thuiskomt en prachtige Afrikaanse cadeaus gekregen, kon best bij de rest van de bagage.
    Heerlijk dat je er weer bent... maar wat ga ik je verhalen missen, wat dat betreft kijk ik uit naar je volgende reis.
    Lofjoeee gekghe zoesje vanne mije x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 57427

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: