afscheid nemen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu afscheid nemen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

afscheid nemen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

De dag voor vertrek, het is weer chaotisch. De laatste prikken nog snel even gehaald, doekoes omgewisseld voor de eerste uurtjes na aankomst en 'Fries in het kort' aangeschaft want je weet maar nooit waar het schip strand.
Ik heb al van bijna iedereen afscheid genomen, morgenochtend de laatste tranen.. treur niet, I'll be back!
Mochten jullie de eerste dagen niets van me horen, geen zorgen, het en de avontuur brengt me wel weer bij de bewoonde wereld, ik red me wel.

Ik zal alles vastleggen voor jullie op camera, ik ben er helemaal klaar voor.
Tot blogs!


  • 07 Juli 2011 - 14:39

    H:

    Hi Nicole!,
    Uh, waar ga je heen?

  • 07 Juli 2011 - 14:42

    Je Zwager:

    Niets gemerkt van het afscheid!
    Wat ben je toch een avontuurlijk type, geniet er maar van en pas goed op jezelf........... loop niet op zeven wadden tegelijk!

  • 07 Juli 2011 - 16:29

    Buuf Bianca:

    Wat lees ik.... ga je weer op stap?
    Waarheen deze keer?
    In ieder geval veel plezier en genieten ;)
    Groetjes , Bianca

  • 08 Juli 2011 - 08:58

    Ellen:

    Waar gaat dit avontuur je naar toe brengen?! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 57403

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: