Volle hut - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Volle hut - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Volle hut

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

In de roef, van Tom en Marleen, zit ik nu met het zonnetje en uitzicht over het markermeer.
Voor degene die het niet helemaal begrijpen, ik ben op zeilvakantie met 'de Avontuur' (plezierigvaren@avontuur.nl) waarmee we gaan eilandhoppen, vertrek en eindpunt Amsterdam, mooier kan het niet. Ik rolde vanmorgen met 5 shopperbags van huis aan boord, volgende week precies andersom. Mensen boeken voor een dag, nacht meerdere dagen of voor de volle week. Ik voor het laatste en omdat ik zo van schrijven hou, ik thuis geen electra heb en er altijd wel wat te schrijven is, blog ik er deze week een flink eind op los.

Naast deze razende reporter is er ook eentje van het NRC-Handelsblad aanwezig, incluis fotograaf. Morgen een stukje over deze dag, over het eilandhoppen, de eigenaren, de sfeer. Ik mag vandaag dus nog even geen flauwekulverhalen opschrijven want dan val ik morgen door de mand.
Dat we moeten oppassen voor piraten en ik dus niet te lang binnendeks kan blijven ivm wachtrondes, is iets waar jullie morgen meer over zullen lezen, het NRC ziet mij als een geduchte concurent, of ik er niet al te veel over wilde uitwijden. Volgzaam als ik ben, geef ik graag gehoor aan deze vraag.

Ga ik straks mijn hut maar eens tactisch inruimen, niet dat hij nog open of dicht kan of ik er nog overheen of onderdoor kan of dat er nog plek is om uberhaupt te ruimen.... Ik hoop maar dat als ik nog een hutgenootje krijg, dat hij of zij blauw is en bang is voor Gargamel, anders zie ik een slapende samenwerking niet erg zonnig in.
Een zonnige, voordewindse zeilgroet vrinden en, tot spoedig!

ps. ik ben al bijna bruin

  • 08 Juli 2011 - 13:44

    Mona:

    Ochhh lieve zoesje, je ben al weg, wie heeft je uitgezwaaid?
    Ik mis je nu al maar je blog maakt veel goed.
    Hou de NRC goed in de smiezen, voor je het weet gaan ze er met je prachtig schrijven vandoor.
    Dag lief, geniet er van, ik kom je vrijdag ophalen.
    Kuzzz x

  • 08 Juli 2011 - 14:44

    Buuf Bianca:

    Island Hopping.....Leuk !

    Ik hoop wel dat je factor 50 en flink veel tropen-Deet mee hebt genomen.
    Moet je wachtrondes lopen? Piraten.... spannend....
    Mocht een van die piraten Johnny D. heten.... stuur hem dan even langs de G.B. te A.... hoewel ik vrees dat hij mij straal zal passeren.....:(
    En mocht je zeehonden-Lenie tegenkomen....tja....
    Succes met concurent NRC
    Have fun en schip ahoy !
    Liefs , Bianca

  • 08 Juli 2011 - 20:36

    Ochtendkoffie Update:

    he nico,

    Lekker voor je zo even eruit!
    Je had/hebt het nodig zoals geen ander als mij het zich kan voorstellen.
    En weet je nog wat er voor mij in store was vandaag, en wat jou voorspelling was?
    Welnu deze voorspelling is uitgekomen in uhhh duizendvoud............
    Zodat ik nu in verwondering ben........
    Zoals je een vrucht hebt geproeft waar je nog nooit van hebt gehoord, en blijkt dat et lekkerste is wat je ooit hebt gegeten.
    Dat is nogal een schok op mijn leeftijd!
    Kan niet wachten tot je weer terug bent om de ochtend op de enig manier die echt fijn is in te weiden,
    Maar geniet!
    Je weet dat ik dat ook doe :-)

  • 08 Juli 2011 - 22:59

    Marleen:

    Dag 1: Nog steeds geen zeehond gezien..... ook geen blauwe

  • 09 Juli 2011 - 14:15

    Kim:

    Haha mafkees!
    Veel plezier en geniet er lekker van:)
    Ik zal aan je denken..
    Tevens kijk ik met smart uit naar je terugkomst, om je nieuwe huidskleur te kunnen bewonderen!
    Zoennnnnnnn

  • 11 Juli 2011 - 12:34

    Marianne:

    hello there,
    was helemaal vergeten je een fijne vakantie te wensen... Dus bij deze via je bloggie.
    Ben nu even thuis om Roos te zien en voelen, die voor een paar uurtjes thuis vanaf de Parade in Den Haag is neergestreken met een volle tas met vuile was. Morgen gaat ze weer door naar het volgende festijn, ditmaal in Valencia. Als ik van de week weer thuis kom, ga ik lekker al je bloggies (ook doe waar je wel los in gaat!) achter elkaar lezen. Ik verheug me nu al.
    Heb het fijn daar, tot tuins!
    Liefs Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 57402

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: