oelepetoetertjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu oelepetoetertjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

oelepetoetertjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Een avond en nacht, vrolijk aan de oelepetoetertjes (schipperbitterachtig drankje), joelend na sluitingstijd naar de boot, met in mijn kielzog Maurits. Maurits was natuurlijk enig, zoenen in de steeg kon dus niet uitblijven en om een vage reden de toegang tot mijn blog ook niet. Het was iig feest aan boord vannacht, bij Tom was één oog uitgevallen en toen ik de roef verliet wilde Marleen nog wel een wijntje.
Inmmiddels doen we het allemaal weer een beetje, het is of lijkt 35 graden, een licht briesje aait de ergste hitte van mijn huid en het wad is zo mooi.....! Tom en Marleen gaan zo een duinpannetje opzoeken, ik ga in mijn allervrolijkste rokje dan eindelijk een cappucino drinken in de Walvis. Het valt allemaal niet mee hier.

  • 11 Juli 2011 - 09:40

    Tjitte:

    Wat LEKKER!!!!!!!!

    Sjezus, je vrolijkt mn dag geweldig op hiero. Kom net uit een suffe vergadering en kan niet wachten tot ik weer het zonnetje in mag!! :)

    Veel plezier, holadieYezzur!

    xx

  • 11 Juli 2011 - 10:56

    Marjan:

    Lekker aan het sloeren..met de oelepetoetertjes in welke vorm dan ook, daar op die Wad, heerlijk! Wat wil je nog meer, dit is toch super genieten van het leven zoals het bedoelt is. Xx

  • 11 Juli 2011 - 13:15

    Buuf Bianca:

    Pffffffffffff........ Nicole, je hebt het zwaar !
    Lekker Lellebellen in die warmte.
    Zon ,Zee en Plezier
    In the heat of the night.....
    Je weet hoe egeltjes het doen????

  • 11 Juli 2011 - 18:44

    Marianne:

    Zwaar!
    Sterkte!
    Bis Gartens!

  • 11 Juli 2011 - 22:57

    Peter:

    Oelepetoeters is een carnavalsvereniging in Sneek en ik zag op wat intieme foto's van Oerol dat een partner-in-crime-van vroeger (Tom) nogal op veel foto's van jullie voorkomt, toch niet dezelfde Tom van dat duinpanneje toch? Wel ff zwaaien op de terugreis. De groeten aan Paal 8.

  • 15 Juli 2011 - 19:58

    Emma S.:

    Hey sloerie uit de slobbe :-)

    Ik ben lekker al je posts aan 't lezen en vraag me toch serieus af wanneer je nou eens een heus boek gaat uitgeven over je leven. Je schrijfkunsten zijn geniaal en je avonturen evenzo fantastisch.

    XxXx & liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 57536

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: