Mintgroen - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Mintgroen - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Mintgroen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

13 Juli 2011 | Nederland, Enkhuizen

Mijn hemeltje, mijn hemeltje... gisteren van Terschelling naar Texel met een voorbode op het weer van vandaag.... heeeeeeeeeel veel wind. Als een raket vlogen we over het wad tot we ergens vastliepen... Zeilen er af, lunchen en wachten op meer water. Na een uur was de raket weer los en jakkerde we werkelijk de haven van Texel in. Naast ons lag een schip met schoolkinderen, schipper was er niet helemaal niet meer bij want die had genoegen genomen met een plekje waar het schip maar niet stil kon blijven liggen. Na een paar uur zagen we dan ook groene kinderen in de regen en de wind buiten liggen. Gelukkig hadden wij nergens last van, lang leve de schippers van de Avontuur. Met Mariele, een gast, ben ik nog naar een bandje wezen kijken. Rete coole avond, helemaal te gek. Ik mocht drie cd's voor een tientje en ook nog een t-shirt erbij, ik ben nu fan. Binnenkort moet ik naar Zaandam waar ze bij een motorclub gaan optreden. Ik weet alleen niet meer hoe ze heten.
Vandaag dus met zachte poep tussen de benen (voorspellingen windkracht 10) het wad weer op, de voorspellingen vielen gelukkig mee maar heftig was het zeer zeker wel. Golven... niet te filmen en jezus wat gingen we hard en wat een krachten komen daarbij kijken. Ik was diep onder de indruk van alles (mast, touw, zeilen etc) en iedereen (Tom, Marleen, Johan, Eelke die vrolijk met koffie naar boven kwam terwijl de golven meters hoog het schip omhoog duwde) en na de lunch beneden en binnen was mijn hele gestel dat ook. Het laatste uur heb ik dan ook in bed doorgebracht, niet groen, wel moe en mintgroen.
Nu dus in Enkhuizen, ik heb taartjes gehaald, het is de laatste avond, morgenavond ben ik weer 26 jaar ouder, gewoon weer saai 40.

  • 13 Juli 2011 - 19:56

    Tom:

    Sorry dat we je zo door elkaar hebben geschud vandaag dat je niet meer weet welk eiland of welke boot je zit. Wel een heerlijk toetje gehad van je xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 57415

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: