beter kan het niet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu beter kan het niet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

beter kan het niet

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteravond een kroegentocht in Enkhuizen, met gappie Henno, gelukkig met want er was anders niet veel aan. Als een stelletje bejaarde zaten we overal de goede oude tijd door te nemen, hoe leuk het toen was in de oude haven met al die oude cafeetjes. Ze waren nu leeg, die cafeetjes en sommmige leken wel in staat van verbouwing, ze zijn opgehipt, lekker clean en kaal :-(.

Vandaag begon het met zwarte wolken overal om ons heen, nu regent het dat het giet maar we zijn er weer, in Amsterdam. Moems komt me zo afhalen omdat ik met zes shopperbags geen kant op kan alleen. Fijn om met zo'n rukdag de boot af te moeten, dat maakt het een stuk eenvoudiger.
Waar de volgende reis me brengt, ik zal het iig mezelf schrijven en wie weet lees je soms weer mee.
Doei!

  • 14 Juli 2011 - 14:01

    Zineb :

    bedankt maar weer voor het elke dag genieten van je mooie verhalen. het was elke keer weer wachten op de volgende.. Op naar het volgende avontuur

  • 14 Juli 2011 - 18:28

    Zwagertje:

    Ben blij dat je, zonder schipbreuk, weer aan de wal bent!

  • 30 April 2013 - 17:16

    H:

    Heej Mop!,
    Ik kan je mail-adres nergens meer vinden. Kun je mij even een mailtje sturen?
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 57411

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: