chill - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu chill - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

chill

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 November 2009 | India, New Delhi

Hmmmmm, het is twaalf uur in de middag hier en ik zit ingesmeerd en wel te wachten op een tijdstip die wat beter geschikt is om mijn tere huidje aan de zon over te geven. De stortregens zijn voorbij, gisteren nog een bewolkte dag gehad en nu is het weer sunshine allover.
Ik heb, naast de boekenkast met studieboeken, ook een lekker leesboek gekocht, The White Tiger, een verhaal over de zoon van een riksha puller, heel mooi en intrigerend om te lezen. Geeft me een ander beeld van India wat niet overeenkomt met mijn ervaringen. Ik zit natuurlijk ook in alle (licht en zwaar) touristische plekken, omdat ik als vrouw alleen reis heb ik niet echt een andere keus. En dus krijg ik niet echt veel mee van het echte India, The White Tiger helpt me daarbij. Heerlijk om de rust te hebben om uren te lezen, ik heb nu zelfs een tentje gevonden aan de rand van een kliff waar ik cappucino kan krijgen en aldaar, onder een parasolletje, zit ik als een koningin genietend van zon, zee, mijn boek en .... rust.

Gisteravond eindelijk heerlijk gedanst! Ik dacht dat het er nooit van zou komen! Tot twee uur in de nacht, and like a real barbie is good at, I made them all go dancing. Dus dat was een uitermate goed avondje, ik wilde al weken dansen, de danspasjes barste zowat mijn vel uit dus ik was net op tijd, het was een bloederige bedoening geworden als ik nog langer had gewacht.
In de nacht op mijn veranda bij mijn hut weer zitten genieten, niemand wakker, het geluid van de golven (echt, ik kan er geen genoeg van krijgen), een wierrookje, flesje water, mijn boek... en ik maar glimmen. En toen ineens een lange blonde Duitser, die bij me kwam zitten op mijn knusse verranda, compleet wappie van het roken. of ik het erg vond als hij erbij kwam zitten. "Pas dus probleme monsieur, ben wel aan het lezen if you don't mind." He did not mind en viel in slaap op mijn balkon. Ik lekker naar bed, deur op slot (as ususall), deze vreemde man slapend op mijn balkonnetje achterlatend. Vanmorgen zag ik dat hij nog van de ene naar de andere stoel was verhuist, ben benieuwd hoe laat hij is vertrokken, of eigenlijk ben ik daar ook helemaal niet benieuwd naar.
Barbie doet het hier dus rustig aan, heb ff geen zin in dingen bekijken enzo, I am in for a good chill holliday in here....hmmmmmmm

Namaste lieverds!

  • 12 November 2009 - 10:21

    Mona:

    Ik wil ook zon, zee, boek, rust, een knuffel van het liefste en mooist beschilderde Fantje van de wereld en chill in India met jou!
    Laksmi is bijna genezen, ze is de mooiste Laksmi die ik me maar bedenken kan, ben zo blij (de 20ste de kids en initialen v. papa in zijn yin en yang, boven Laksmi).
    Verder gewoon in NL; veel regen en ongeveer 13 graden.
    Heb Cohen uitgenodigd voor ons feessie 'eindelijk terug in Amsterdam en Chiara 17 jaar' zaterdag en hem uiteraard gewezen op de "pink" dresscode, die Chiara bedacht heeft, wetende dat hij niet komt uiteraard maar ben wel benieuwd naar zijn reactie.
    De badkamer zal over twee weken klaar zijn, kunnen we douchen en wasjes draaien, wat we nu on the road doen... daar waar iemand thuis is, bellen we aan voor koffie, douchje en wasje draaien, gaat helemaal goed maar we zijn daardoor wel veel op pad en komt er thuis weinig van dusss heel fijn als de badkamer klaar is.
    Morgen weer een leuke opdracht voor Actelion, de 'Passion Award' (ontwerp v. glaskunst voor iemand/patiënten dokter met uitzonderlijk veel passie voor patiënten in Utrecht, heel veel zin in.
    Ik ga op zoek naar mijn regenpak, lekker fietsen!

    Kuzzz


  • 12 November 2009 - 21:25

    Daphne:

    Ik word al helemaal ontspannen als ik over je relaxte dagen lees! Maar 't kan ook deels door het wijntje komen dat ik net achterover gedrukt heb, hihi! Veel plezier!

    x Daphne

  • 13 November 2009 - 10:49

    Marleen:

    He lieve Nicole, Wat een fantastiese reis ben je aan het maken en wat leuk om de verslagen, filmpies en foto's te zien,lezen. Bizar hoeveel je beleeft in zo'n korte tijd. Ik ben een hele ochtend bezig om up to date te komen. Wij hebben de zeilwedstrijden achter de rug en vieren nu de winter! Het was weer heftig en ook de feestjes na afloop. Het schip is gesloopt en wij ook. Zowaar een zeehond gezien dus extra genoten van de tosties dit jaar. Je bent een lief en mooi mens, met een hart van goud, het doet me goed om te lezen dat dat aan het andere eind van de wereld ook gezien wordt! Groeten en dikke zoen, ook van Tom, keep it rocking!!!


  • 13 November 2009 - 18:11

    Wil:

    Nicole je mams heeft je een brief geschreven maar ach je moet altijd opletten dus als jij hem ook wil lezen kijk dan ff bij barbie in bikini.

  • 13 November 2009 - 18:54

    Marjan:

    Je bent al heerlijk bruin en shining! Ik zie en lees hele leuke belevenissen, super. Ik hoop dat Cohen morgen ff langs komt met zijn burgermeester ketting om, de remigranten verwelkomen. Dikke X

  • 13 November 2009 - 19:01

    Martine:

    Thanks for bikinistory!

    Lieverd ik geniet van ieder verhaal, wat een geweldige reis. You're glowing in the dark! En wat heb ik gelachen ook om je heerlijke dancing-in-the-rain-video. Wat heb je toch een humor!
    X,
    M.

  • 13 November 2009 - 20:03

    Voorheen Maxima:

    Zo gelachen om je singing in the rain movie.
    Helemaal Nicole, zoals we je hier ook kennen, maar dan in een compleet nieuw decor. Is de toeschouwer op de achtergrond al bijgekomen van je live-act? Ik heb gisteren voor de eerste x wintermarkt van mijn nieuwe werk meegemaakt. Heb halverwege tussen de bedrijven door Simone opgetrommeld. Dit mocht ze écht niet missen! Wat denk je; ook een prachtige foto-sessie waar ze veel mensen intens gelukkig mee maakt. En hoe leuk ook allemaal, die rust van jou he, woh wat lijkt me dat verslavend...
    Kiep raaijting yes!?
    Kus Mar

  • 13 November 2009 - 21:41

    Baas B:

    Mmmm je begint langzamerhand iets te begrijpen van waar je in verzeild bent geraakt. Mijn complimenten! Ben alleen teruggekeerd vandaar omdat ik zeer ernstig ziek was geworden. Had dat niet gebeurd dan zat ik daar hoogstwaarschijnlijk nog! Was ik reeds 18 jaar aan het doen wat ik eigenlijk echt wil......
    Go baby go!
    XXXX

  • 14 November 2009 - 05:30

    Ellen En Dunc:

    Klinkt goed m'n scheet..! White tiger, veel over gehoord. Ben nog steeds niet door shantaram heen.. Wij zijn nu in mamallapura, leuk plekkie, beetje viezer dan hampi, maar vergelijkbaar in de zin van temples. 2e klas airco is the go voor ons wat trein betreft, heerlijk bedje, dekentje erbij, super..!
    Chill-se nog even lekker!!
    XXX
    ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 57626

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: