Du diarage c'est ici et c'ect ne pas drolle. - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Du diarage c'est ici et c'ect ne pas drolle. - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Du diarage c'est ici et c'ect ne pas drolle.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 November 2009 | India, New Delhi

Voor degene die niet zo goed vloeiend Frans kunnen lezen, ik heb vloeiende poep (en dat is heus niet zo grappig).
Het zorgt weer voor heel wat opschudding want ik slaap niet alleen in de tietenbunker..... en windjes laten hoort nu eenmaal bij de diarage... en die van mij lijken extra intens te ruiken (nooit eerder iets over gehoord overigens).

Verder gaat yoga ook ineens niet echt lekker meer, ik heb steeds het gevoel dat ik mijn broekspijp vol-yoga en dus is het minder leuk aan het worden. Ik ga morgen dan ook maar weer op pad, poeperage of geen poeperage. Ben ik lekker als eerste weg want de tietenbunker stroomt leeg de aankomende dagen, wordt dus vertrekken op het hoogte punt. Het plan is om naar de Andaman eilanden te gaan, aan de oostkust, boven Sri Lanka. Schijnt blue lagoonish 'Om beach' (zie 67 hoofdstukken terug) een lachertje bij te zijn. Morgen eerst een heftige treintrip maken naar Chennai, daar even chillen en dan vliegen, de boot nemen duurt een week en daar heb ik helaas geen tijd meer voor.

Voor het eerst weer alleen op pad, spannend! Heb nu al zin in het uitzicht vanuit de trein (met bungelende benen uit de open treindeuren hangen, (dit keer zonder sigaretje)... wat een vrijheid. Misschien mag ik ook wel met mijn benen bungelen uit het vliegtuig... in India is alles mogelijk.

Ik heb de tietenbunker opgeruid om lang te ontsnappen, we gaan zo naar het leeuwenpark, is naast de Ashram en we horen ze nu al tien dagen brullen, surreal (zoals alles in India)).

Namaste en tot het volgende reisdorp!




  • 25 November 2009 - 08:49

    Marrie Te A.:

    Hmmmm jái un déja vu... (da's frans voor waar heb ik dat eerder gezien?) Klaine wiendjes op die boot en klaine stink palladioems van die Nicole in die klaine hoetje met die zoester...
    Hart onder de riem voor de achterblijvers in de tietenbunker; paar weekjes flink mediteren, lekker bij jezelf naar binnen gaan, fluks chanten en soppen. Of anders; vluchten is ook een mogelijkheid.
    Goede treinreis, ramen open en bungelen die benen!
    Kussies

  • 25 November 2009 - 09:27

    Fascinatie:

    net nu mijn fantasie de vrije loop heeft gekregen over hoe ik verlichting vind in de tietenbunker ga je weg

  • 25 November 2009 - 11:34

    H:

    Wat een leuke verhalen zeg! Je bent ook wel productief en de zin van verslagen tikken. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen en waan mij óók een beetje in India. Bedankt en succes met de windjes! Gr, H

  • 25 November 2009 - 12:46

    Marjan:

    Genoeg geyogaad en op naar het paradijs...
    Ca c'est drolle maar niet in je broek.
    XMarjan

  • 25 November 2009 - 14:06

    Marleen:

    Mijn zomerjurkje weer terug in de kast gepropt, abort rescue missie.

  • 25 November 2009 - 19:40

    Baas B:

    He lief,
    Andaman eilanden!
    Cool, ben ik natuurlijk ook geweest ;-)
    In Port Blair ruim een week op een hotelkamer louter liggend en hallucinerend doorgebracht en 16 kilo afgevallen....maar 46 kilo is toch een gewicht waar menigeen een moord voor over zou hebben!
    Mooi boottochtje trouwens al hoop ik dat je geen storm tegenkomt dan is het een stuk minder; als het dek nog wat riekt dan zijn het mijn overblijfselen van mijn darmen en mijn maag.
    x

  • 26 November 2009 - 08:42

    Ell:

    he schat..! Je grote meesterplan om het gevang te ontsnappen?! Spetterpoep is niet fijn, nee.. Maarja, t hoort erbij! e stink pis stad, maar ga dan lekker naar mamallapuram. Enne, 2e klas airco is heerlijk, je krijgt dekentjes enzo, had ik dat al verteld? Je kunt dan alleen niet met je beentjes uit de trein hangen... En roken moet je in de wc doen.. kun je tegelijkertijd je lol op met je spetterpoep..
    Vanavond gaan we naar calcutta. Dan naar Darjeeling, koud!!
    Mis je!!
    XX
    Ell

  • 26 November 2009 - 18:30

    Daphne:

    Hoe is het mogelijk..?? Jouw -sporadische- windjes die altijd naar alpenweiden en madeliefjes ruiken??!!Welke chakra heb jij wagenwijd open-geyoga'd? Sterkte met de poeperage in de trein naar Channai en vergeet je opblaasdolfijn niet op weg naar je volgende blue lagoon!

    Love ya!

    x D

  • 27 November 2009 - 18:54

    Martine:

    Lief ruikend bloemenvriendinnetje, goed dat je weer doorgaat! Genoeg geashrammed lijkt mij. Kunnen de spettertjes verband houden met het wonderdrankje? Tja wie mooi en niet meer hongerig wil zijn... Op zoek naar poeptuiten!
    X, M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 57627

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: