Ik wil de kast, erg graag! Over. - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Ik wil de kast, erg graag! Over. - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Ik wil de kast, erg graag! Over.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 November 2009 | India, New Delhi

Hmmmmmm, net terug van de 'backwaters', het was.... sprookjesachtig-slaperig-prachtig. Ik had elf uur geslapen, vroeg naar bed ivm vroeg opstaan en dus hadden we gisterenmiddag rond een uurtje of twee besloten onze avondrituelen alvast te gaan doen, zodat we er vroeg in konden. Onze 'runner' die in ook deze droog gelegde stad illegale biertjes heen en weer reed, werd opgepakt en zat op het bureau vast, geen probleem, dan trek je de volgende gewoon uit de kast dus geen zorgen over eventueel koud bier tekort voor jullie ;-). Ondertussen was er een man, meer een dwerg, uit Shri Lanka met veeeeeels te veel geld die het wel zag zitten met mij. Hij bood Dunkan een auto, tax free (vroeg Dunkan aan hem, ik heb een platte buik van het lachen om deze veels te grappige man), als hij een date tussen hem en mij zou organiseren (ik denk wel met pijpen enzo...)(slikken wellicht?).Wel gezellig zo'n veels te rijke man want ineens waren er ook veels te grote gamba's enzo, en in wijnloos India liet hij onze 'runner' ergens een (vet smerig indiaas en duur) flesje vandaan toveren, bloemetjes? geen probleem... Maar goed, toen kwamen de versiertruuks, hij keek verliefd omhoog (we zaten ieder op een stoel) en begon een beetje te veel aan mijn knie te zitten bij het praten. Fon ik nie zo fijn, dus even de grenzen met hem doorgenomen: not for sale, sorry. Hij probeerde me nog te verleiden met een prive boot door de backwaters met z'n tweetjes, 24 uur, hij zou niet aan me zitten. Grapjas maar wel een vriendelijke, ach ja, niet geschoten is altijd mis. Hij is nog even gebleven, heeft de rekening betaald van iedereen en is toen weggeslopen.
Ik dus om een uur of acht ook naar huis, heerlijk geslapen en vanmorgen mijn eerste heuze touristische ding gedaan: de backwaters. Bij het ophalen wist ik het, een bus vol met toeristen, vandaag gaat het gebeuren en zo ging het. Ik heb in de indiase vorm van de amsterdamse canalcruisers gezeten. Met 20 man in een prachtig bootje, niet door de grachten maar door iets paradijselijks.... te mooi voor woorden. Geen motor maar een man voorop en eentje achterop die met boomstammen de boot voort 'bomen'. Complete rust dus en door die rust sloeg de vermoeidheid toe en niet zo'n beetje ook. Ik heb een heuze snurk gemaakt in een zeer onhandig snurkstoeltje, gelukkig niet gekwijld maar mijn mond hing wel open...niet zo charmant allemaal maar wat was het heerlijk om bij het geluid van het water, vogels en het zien van het paradijs heerlijk weg te zakken. Gelukkig was onze rondvaartboot de hele dag in de weer en kon ik me wel een knorretje veroorloven. Het water zag er ook zo lekker uit dat ik ook nog even een zalig zwemmetje heb gemaakt(niemand wilde meezwemmen :-(), dit keer wel gevraagd of er toevallig nog anaconda's, pirana's of krokodillen in zwommen (heb ik ooit eens tussen gezwommen toen ik het niet vroeg in equador) maar het was veilig. Ik heb ook nog even Viet Cong gespeeld door zo'n toefje drijvende tuin op mijn hoofd te nemen. De foto terugziend zag het er niet zo cool en onzichtbaar uit als ik dacht dat ik was (meer iets voor carnaval).

Al met al een heerlijke luie, dwaze en lome dag gehad, morgen, uiterlijk overmorgen hier weg. Ik heb het wel weer gezien hier geloof ik en ik moet nu echt eens afscheid gaan nemen van mijn allerbeste reisvrienden Ellen en Duncan.

Ik zal ze missen.

En Eshter: Ik wil de kast!!!!!!!!
Hoezeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (kan ik al mijn nieuwe friemeltjes uit India kwijt!)(en bedankt voor de fotoruimte lekker ding en lieve muts)

Veel grote namaste for die lief frientjes en sjoveel lief zoesjes en moems!!

  • 08 November 2009 - 16:37

    Daphne:

    Hm...misschien die Indiaase prins uit de gamma opsnorren dan maar?
    x

  • 08 November 2009 - 19:58

    Emmadepemma:

    Hey lieve Nicole :-)

    doe je goed, zo van de andere kant van de wereld even een kast regelen ;-) en wat een géwéldige lamp!

    Ik zou graag even bij je aanschuiven voor een weekje..ik was met je mee gaan zwemmen!

    In je hotmail zitten foto's van Piet en Wim :-)

    Ik ben benieuwd waar je morgen heen gaat.

    XxXxXx, liefs!

  • 09 November 2009 - 08:32

    Ellen:

    Nou pop, we zullen jou ook missen hoor!!
    Maar eerst nog een avondje de bloemetjes buiten zetten, zogezegd..!
    XXXX

  • 09 November 2009 - 12:38

    Martine:

    Lieve Indiase superreiziger-waar-er-maar-1-van-is,

    Mijn computer geeft licht als ik je site aanklik; zoveel geluk straal je uit. Mooi!

    Wanneer komt je boek uit? Ik mis alleen nog de geur van rozenolie!
    Geniet!

    X,
    M.

  • 09 November 2009 - 15:58

    Marrie Te A.:

    Komt de film ná het boek?
    Ik ben de puinhopen in mijn kamertje aan het opruimen. Ben ik vast net op tijd klaar om je India lampje op te pimpen. Kiep the zool alaajf dier, joe loek zoo heppie !
    Kussens uit A.

  • 09 November 2009 - 18:14

    Kaatje:

    Wat een reis lief! En iedere dag zit ook vol met mooie belevenissen die wij allemaal mogen mee genieten,super,ik zit op het puntje van mijn stoel om je volgende avonturen te lezen. Vanaf morgen op mijn Curacaose stoel want ik blijf je volgen van weer een hele andere kant van de wereld.
    Dikke kusxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 57644

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: