white chicken - Reisverslag uit Goa, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu white chicken - Reisverslag uit Goa, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

white chicken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 Oktober 2009 | India, Goa

Twee dagen verder, camera niet in beweging te krijgen, appeltje aan Shane gegeven voor de moeite, dat wordt zeer wrs woensdag een nieuwe kopen (camera en appels).

Voor the record, Sanne is verder gevlogen, sorry Tine. Maar ook goed nieuws voor jou, de Nooters, Edje, mvr de Klerk en andere withoudige vrienden van mij: India is the place to be voor ons. Ik wordt gedurende de hele zonnige dag, dag in dag uit, bewonderd om mijn prachtige witte huid. Dat prachtige bedenk ik er zelf bij maar omdat ze me dan aaien als ze zeggen dat mijn huid zo wit is, en omdat ze hier huidcremes verkopen om je huid witter te maken, heb ik besloten dat ze het prachtig vinden. Vandaag heb ik denk ik het ultieme Iniaase compliment gekregen toen een dame me tijdens het aanraken van mijn arm me met een grote glimlach vertelde that I looked like a white chicken. In gedachte zag ik zo'n eng geplukt kippetje voor me, naderhand, bij zonsondergang heb ik me bedacht dat kippen ook echt heel mooi wit kunnen zijn met veren.

Van kip naar koe, die laatsten zijn dus heilig hier. En wat houdt dat dan in? Ik ben erachter, dat houdt in dat India eigenlijk van de koeien is en het hele land, inclusief stad, strand, snelwegen etc etc. een soort grote boerderij is. En wat doen ze dan met al die koeien? Niets! Heiligheden eet je niet dus die zijn er gewoon. En als er een koe over de weg loopt en het is de koe of jij, dan pleeg je zelfmoord want de koe...
Ik bevind me dus geregeld met hier en daar een koe op het strand (iniase koeien doen geen bommetjes in het water) en het is dat ik op een rots slaap want het is anders zeer gewoon dat er een koe aan je voor of achterdeur staat te schurken.

Geen biefstuk dus hier, ben ik toch nooit zo dol op in het buitenland, vleesdingen. Ook voor die mensen (die niet van drellen, vetjes, peesjes en andere gruwelijke onherkenbare vleesfriemels houden) (Simone) dit is het land der landen. Het geloof hier vind het nl fijn als je als vegetarier door het leven gaat. Dit maakt dat er heel veel verschillende, overzalige, superheerlijke en veilig eetbare gerechten zijn! Lang leve India!! Ik heb geen idee hoe mijn eten allemaal heeft geheten, wel dat echt alles tot nu toe helemaal te gek heeft gesmaakt en ik nog veel te proberen heb.

Roken!! ja ja, ik ben gestopt! Sinds twee dagen zonder hulpmiddelen enne, I don't feel grumpy. Ik voel me wel oke eigenlijk. Wel wat benauwd voor ieder komend uur maar tot op heden gaat het dus erg goed.
Ik heb vandaag ook mijn yoga plek gevonden (mijn bedachte hulpmiddel), waar alleen maar goddelijke mannen lijken rond te lopen dus dat wordt nog wat, kan ik geen windjes laten en moet ik zo koelbloedig mogelijk op mijn hoofd staan wat ik niet kan. Lekker relaxed dus.

Vandaag een barbie scooter gehuurd en de hele dag blij in de rondte gescooterd. Onderweg nog een liftende Rusische Ken meegenomen die naar dezelfde stad wilde als ik. Igor vertelde me bij aanvang vol trots dat ik de eerste europese dame was die hem in zijn zes jaar reizen mee had genomen voor een lift. Na een half uur vroeg hij me of dit mijn eerste scooterdag was (paranormaal??) en na 45 minuten vroeg hij of ik echt 25 km reed. Rusische Ken was blij toen hij, na vele keren ingehaald te zijn, van mijn Barbie scootertje afmocht.
Ik en mijn scooter.... wat een topding is dat zeg. Je drukt op een knopje en daar ga je, wind wapperend in je haren, palmbomen en prachtige graanvelden, de kust en natuurlijk mijn nieuwe jurkje aan (de dame die het me verkocht zei toen ik hem aanhad: You just look like a barbie! Als ze toch eens wist....).

Give me a thousand papers and I will fill it with stories... Ik heb, los van elkaar, twee soort van ghandi's getroffen, die echt zo ver van de wereld zijn en met hen ook nog wat (en soms best veel) wappie volgelingen.... mijn hemel. Ik heb websites, moeten jullie echt eens naar kijken want navertellen is echt lastig.
Maar ook een leukie ontmoet uit Nederland, met snoezige blauwe ogen en prachtige wimpers, lekker veel goeie energie. Heerlijk (en hij zoent ook lekker)(ik voel me zo zestien....)

Nou, white chicken barbie gaat maar eens douchen. Misschien is vandaag wel de dag dat ik bijna verschil zie bij mijn bikini randje.....! En ook meteen even op mijn hoofd staan oefenen... druk druk druk hier.

Tot de volgende keer!






























  • 19 Oktober 2009 - 15:25

    Mona:

    Heb in mijn broek geplast tijdens het lezen van je mooie witte kip verhaal; geweldig.
    Ochhh lieffe, lieffe gekge zoesje, wat ben je toch ultra grappig.
    Zoense.

    Kuzzz

  • 20 Oktober 2009 - 08:24

    Another White Chick:

    Ook ouwe Barbie heeft het voornemen eerst de tena ladies ter hand te nemen (en ter plaatste te brengen!) alvorens een nieuw reisverslag te lezen... Heb ook de pantie benat.. en nu voortdurend een beeld in mijn hoofd van een windjes inhoudende, op haar hoofd balancerende white chicken barb met misschien wel ieniemienie afscheiding bij de bikinirandjes. En wat heb je ruimschoots de tijd genomen vóór je met een volgewimperde leukie met blauwe ogen ging zoenen! Go Barbie go, keep on scootering and writing!
    Kisses Old Barb

  • 20 Oktober 2009 - 09:08

    Marjan:

    Oh wat klinkt het allemaal heéérlijk! En ik zie je gaan op die Barbiescooter, helemaal te gek. Kijk uit voor die felle zon en dat je niet te bruin wordt want ze vinden je zo mooi, zo wit als een vers geplukt kippetje...
    Geniet nog veel meer.
    Dikke X Marjan

  • 20 Oktober 2009 - 10:16

    White Chicken Nr. 3:

    Lief stoer wit reismeisje,

    Wat is het fijn om je belevenissen te lezen. Boek ons ook maar een ticket! Een wittere familie bestaat immers niet (sorry Marrie, maar ik heb onze kleine roodharige Rijk ;-)

    Heel veel liefs, en blijf dus uit de zon want bruine kippetjes zijn lang niet zo lekker!

    Lekkere tongzoen voor je 'leukie'. Hoe was die slogan ook al weer: Chicken tonight?

    X,
    M.

  • 20 Oktober 2009 - 14:42

    Tjitte:

    Chica! Wat klinkt dat lekker allemaal!! (met uitzondering van al die vegetarische hippie-crap hihi)
    Geniet ervan, met je blauw ogige adonis! Niets meer aan doen!
    xx

  • 20 Oktober 2009 - 15:08

    Nicole Van Voorst:

    lang leven the white chicken club! Leuk joh, al die reacties, iek grote vele blai!


  • 20 Oktober 2009 - 17:42

    Mona:

    Gezond en lekker eten, gestopt met roken, op je hoofd staan zonder windjes te laten, een Barbiescootertje met een Russische Ken, je wapperende haren bij je Barbiejurkje, leukie uit NL en een zichtbaar bikini randje in aantcht; ochhh Nicole wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent, ik ben jaloers.

    Hier is het koud, 8 graden, lekker als je een dikke jas. sjaal en... ja, ja handschoenen aan hebt, ik heb een sjaal en handschoenen gekocht, wilde niet wachten tot ik ze ze zou tegenkomen tijdens de verhuizing... zou koud is het dus, lekker een sjaal met handschoenenweer.
    En voor (30 dagen bamboe hut!) Sam laten inenten en voor (18 dagen bamboe hut!)Max, wat een bedragen.

    De bloemetjes zijn inmiddels gedroogd, grappig geknipt en eruggg fijn, dank voor je liefdevolle eind verzorging, dat heeft ze goed gedaan.

    Vandaag een VETTE aanvraag gekregen voor deze dag van Actelion betreft de Wetenschapsdag voor de uitreiking van de Passie Award in Utrecht, morgen hebben we telefonisch contact om alles door st spreken; spannend.

    Vrijdag 5 november weer bij Yushi op de tattoo tafel, kijk ik naar uit.
    En die vrijdag komt ons eerste, nieuwe meubelstuk; de bank, ben zo benieuwd wat de mannen hebben gekocht, weet inmiddels wel dat de kleur bruin is (niets in ons huis is bruin... grappig).

    En vandaag zijn ze begonnen met de vloer, donderdagmiddag mogen we het Bulderpandje weer betreden, zodat we zaterdag de spullen kunnen gaan verhuizen (vrijdag nog een leuk feessie van Jeff & Joop)... dus nog geen badkamer (al helemaal gestript) omdat we weer op zoek zijn naar een leuke, betrouwbare beun (nr. te duur en nr. 2 kreeg een hernia 1 dag voor hij zou beginnen) duss met een washandje in de keuken boenen en douchen daar waar het kan.
    Straks heeft Ron een afspraak met Bart, een neef van Linda (van Karin)... misschien wordt dat wat.

    Heerlijk dat we kunnen mee genieten van jou vakantie, heel speciaal, doet me echt goed.
    Nou lief, genietze wat
    Kuzzz, Simone


  • 20 Oktober 2009 - 21:45

    Fransie (v&p):

    He meissie,

    Wist dat je zou thuiskomen daar! Hopelijk kom je Goa nog uit want dat is zo niet-India! Go for it girl, ik geloof altijd in jou ;-)

    Kus

  • 21 Oktober 2009 - 09:31

    Leonie:

    Hey lieverd,

    Geniet ervan daar, en ik kijk al uit naar je volgende reisverslag!

  • 21 Oktober 2009 - 16:50

    Marianne:

    iek kaike voor nieuwe verhaal. Geloekig jai heb vakantie! Jij zoenen met leukie? Jai geen tijd voor te skrajven!
    Gut! Maar niet te lang hoor! Iek ontwennungs verskjanselen. Byw white chikkie, joe hef fun, wie wurk hier in koude kiekerlandje!
    Iesj aanstekelieke taaltje van zoesjes Voorst tot voorst van Amsterdam tot Goa! Have fun girl en zoen der op los! Goa goa goa der voor!

  • 21 Oktober 2009 - 17:11

    Mona:

    Het is alweer 2 dagen geleden, je loopt achter... ik ben zo nieuwsgierig!!!
    Reizen met de trein is gevaarlijk, spooronderhoud is een ramp daar dus sla dat als het kan over.
    Dag lieffe, lieffe, gekge zoesje.

    x

  • 21 Oktober 2009 - 17:31

    Jeff:

    Goh wat heerlijk om je Goaanse avonturen te lezen... en je bent net begonnen... Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelveeeeeeeeeeeeeeeeeeeelgenietze en zoen

  • 03 November 2009 - 21:53

    Kaatje:

    Hoi lief wit kippetje,wat een giller,kan nooit meer iets anders bedenken bij een kip dan jouw verhaal.
    Lekker zoenen in den vreemde.........kus Kaxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 57647

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: