overbeharing - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu overbeharing - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

overbeharing

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 Oktober 2009 | India, New Delhi

Zo nu en dan valt de stroom hier uit en waar je dan ook zit, het leven gaat verder alsof er niets aan de hand is behalve dan bij het internetten, je verhaal verdwijnt gewoon. Bij de schoonheidsspecialist, die net mijn wimpers aan het verven was toen het aarde donker werd, werd geen kik gegeven. Ook niet door mij, ik was benieuwd naar wat ze zou gaan doen. Ze ging gewoon door, zei niet eens dat het best lastig was om die miniscule haartjes te verven zonder iets te zien. Ze dacht misschien zelfs dat ik het niet door had met mijn ogen dicht.

Er gebeuren hier hele rare dingen met me, ik ben mezelf aan het vertroetelen in de zin van verzorgen. De yoga plek is hemels, ik ga er iedere dag heen, drie kwartier lopen over een leeg strand. Natuurlijk doe ik dan zowel heen als terug een zwemmetje in de zee, op de terugweg begint dan ook nog eens de zonsondergang, het moet allemaal niet gekker worden.
De eerste les begon wat ongemakkelijk, de hemelse man die ik daar al had zien rondlopen bleek nl mijn docent. Ik had een fijn plekje voor mezelf in gedachten genomen ergens ver achterin en toen bleek ik de enige deelnemer. Mijn broekje was net te kort, mijn bikinilijn is nog niet gelaserd en kan niet gewaxed ivm ontstekingsgevaar....
Het duurde twee uur, twee hele intense uren, zulke yoga docenten zouden verboden moeten worden. Hij kreeg me wel in wonderbaarlijke kronkels en.... het was heerlijk. Natuurlijk ben ik nu in het geheim verliefd op hem en ga ik er iedere dag heen. Ik ben er vier uur mee zoet en ik verheug me er de hele dag op.
Vandaag heb ik de ochtendsessie gedaan, 's ochtends om zeven uur mijn strandwandeling, helaas een andere docent maar wederom een weldaad voor mijn lichaam en ...(ik begin nu toch echt wat zweverig te worden) voor mijn geest. Ik weet niet wat me allemaal overkomt, ik voel me zo ontzettend lekker en gelukkig.
Daarna mijn allereerste massage, een ayuvedische van anderhalf uur. Geen spier, geen stukje huid is overgeslagen. Ik heb meerdere keren tranen gevoeld van geluk, wat een weldaad allemaal. I feel like a butterfly (een witte).
Verder begin ik volgens mij een toeristische atractie te worden hier, de indieers willen graag met mij op de foto. De wereld is hier up side down, ik zou een fototoestel moeten hebben en het aan hun moeten vragen, maar zo gaat dat dus niet tijdens mijn vakantie. Mensen vragen me nederig of ik asjeblieft een foto van me zou willen laten maken, met vrienden of vriendinnen van hun er op. Misschien staat het wel al in de krant dat 'de witte kip' te bezichtigen is in Arambol en tevens gratis te fotograferen is. (dat zou hier voorpagina nieuws kunnen zijn... kranten schrijven hier niet echt over iets).
Fijn hoor, alle berichtjes!

Even een werkvraagje: Heeft Nova al een baby???? Ik droom er al dagen van en denk er dagelijks aan!

Lieve en zonnige zoenen!

• 22 Oktober 2009 - 19:11

Marianne:

dag lieve zweverige witte kippenvlinder, klinkt allemaal wel heel erg fijn en heerlijk. Goa goa goa lekker door zo en wij genieten met je mee.
    Dikkekus Mar

• 22 Oktober 2009 - 19:24

Miry:

dag liefiepiefie oh klinkt heel fijn allemaal, vooral die massage, ik ga mijn oude agenda's er ook maar weer eens op naslaan....(?!!)
    Namaste en een dikke kus, moi...

• 22 Oktober 2009 - 22:33

Baas B (fransie V&p):

He meissie,

Raar bericht maar weet niet wat je weet: Nova heeft een jongen gekregen, Esther V. is afgelopen woensdag begraven.
    Je ervaringen zijn heel herkenbaar en mijn adviezen worden toch in de wind geslagen zolang jij in de 7de hemel vertoeft maar: verlaat godverdomme zsm Goa....... Alsof je in het hoogseizoen in Volendam bent gestrand dat is de beste vergelijking!!!!
    Ik ben toch jaloers op je en mis je eigenlijk best wel een beetje..... Voor wat het waard is na in 6 weken tijd oa 8 flessen whiskey te hebben meester gemaakt ;-)
    Sssssst vertel maar niet verder ;-)
    Maar jij begrijpt het wel.
    Ennuh dat ene ding; tja dat gun ik je nog steeds.
    Dus luister naar please please please.......Get the fuck out of Goa!

xxx

• 03 November 2009 - 21:59

Kaatje:

Helemaal niet weg uit Goa,kijk wat het met je doet! Wat heerlijk voor je lief dat je zoveel kunt voelen en daar ook van kunt genieten.Er komt zoveel moois op je pad je staat er ook zo voor open,ben trots op je! Dikke kusxxxxKa