Esther - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Esther - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Esther

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 Oktober 2009 | India, New Delhi

Ik lees net dat Esther, een client en vriendin van me van mijn werk, is overleden en reeds begraven.

Ik ben in een egoistisch tranendal beland.

Blij voor haar want het leven voor haar was ondragelijk.

Lieve lieve lieve esther, een kus voor jou vanuit het paradijs, ik hoop dat jij daar nu ook bent. Je verdient het.

  • 23 Oktober 2009 - 06:59

    Simone:

    Och Nicole, wat heftig, Esther dood, dat lieve mensie die nu wel eindelijk rust heeft.
    Ik weet dat je bij haar afscheid had willen zijn maar ze volgt je vast sometimes daar waar je bent en kan het niet beter zijn dat ze je avonturen nu in de smiezen kan houden op Goa... die blijft in een deuk liggen.
    Lieverd, een egoïstisch tranendal bestaat niet, laat het verdriet komen en gaan, al moeilijk genoeg dit vanuit je paradijs, in je eentje te moeten beleven.
    Voor mij wel in ieder geval.
    Sterkte lief.
    Ik hou van je.
    Kus x

  • 23 Oktober 2009 - 16:52

    Marianne:

    Lieffie,
    Wat verdrietig dat je dat meekrijgt nu je zo ver weg bent. Blijf in je huidige paradijs, dat verdien jij ook.
    Denk aan je, dikke kus Mar

  • 03 November 2009 - 22:03

    Kaatje:

    Oh lieverd dat je dat in je eentje hebt moeten horen,het is niet egoistisch lief huilen,zo ver maar ook zo dichtbij. Je bent in onze gedachten lief,dikke kusxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 57650

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: