Dolfijntje - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Dolfijntje - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Dolfijntje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 Oktober 2009 | India, New Delhi

De dag loopt aan zijn einde, what a day. Ik heb bij wel tien soort van vrienden uitgehuild, mijn verhaal gedaan. Niet iedereen bleek zo'n goeie vriend maar wonderbaarlijker is wel dat er twee waren die echt tijd hebben gemaakt. De een om gewoon met me te zitten, zijn laatste israelische dadels in combinatie met walnoten met me me eten en door er te zijn. De ander door mijn geratel, na een dag vol gepuzzel in mijn hoofd, aan te horen.
Moet ik toch echt mijn yogadocent niet vergeten waar ik snikkend aan vertelde dat ik me niet zo lekker voelde toen hij vroeg hoe het met me ging. Hij heeft een wereld les gegeven en alles viel daarna op zijn plek.

Ik heb vandaag een mooie gekleurde verse bloemenkrans gekocht en deze de hele dag bij me gedragen. Op een stil stuk strand heb ik, vlak bij het water een soort altaartje gemaakt met deze en andere, gevonden bloemen. Aldaar afscheid genomen. Op de terugweg had de zee mijn altaartje al meegenomen.

Vanmorgen, na het lezen van het nieuws heb ik voor het eerst dolfijnen gezien, voor mijn huisje. Een daarvan maakte een luchtsprong. Ik moest meteen aan Esther denken. Dat ze me even wilde laten zien dat ze het helemaal voor elkaar heeft nu, eindelijk.

Ik hoop dat ze mijn bloemenkrans nog even om haar nek zwemt.

-----------------------

Misschien kan iemand me het adres van Tine geven. Mijn hart gaat naar haar en haar man uit.

---------------------------------
Morgen ga ik verhuizen, ik heb het hier ineens wel gezien. Op naar het zuiden.



  • 23 Oktober 2009 - 16:58

    Marianne:

    Lieffie, ik word er stil van. We luisteren van hieruit naar je verhalen. Kus Mar

  • 23 Oktober 2009 - 17:46

    Mona:

    Gaan we morgen samen verhuizen, wij (Buldertjes zonder Chiaar die in France zit!), mama, Mats, Marjan, Karl, Marianne (die de lunch gaat verzorgen), die om 10:00 uur een gigantische vrachtwagen voor de deur gereden krijgen, volledig gevuld met 6 pallets Bulderbende, wat 6 trappen omhoog gesjouwd moet worden, gezien we te laat waren voor het regelen van een lift.
    Jij met je rugzak gevuld met appels, je fladderige jurkjes etc. die van paradijs naar paradijs afreist... dus wel een beetje anders.
    Wat prachtig dat je dolfijntjes hebt zien zwemmen voor je hutje.
    Straks even naar een feessie van Jeff & Joop in het kerkie, af en toe ook wat gezelligs doen!
    Dag lief.

    x

  • 24 Oktober 2009 - 06:34

    Mona:

    Ben benieuwd waar jij beland, wij op de Kleine Wittenburgerstraat waar de vloer nog niet klaar is... maar wel met heeel veel hulp, die zich gisteren op het feessie hebben aangemeld, dus dat was het latertje waard!
    Vandaag dus de spullen van de opslag naar boven... en maandag afwachten of de keuken wordt gedaan en de rest van de vloer wordt bijgewerkt, zodat er uitgepakt kan gaan worden.
    En wat heb jij voor moois beleefd?

    x


  • 24 Oktober 2009 - 09:08

    Baas B.:

    Meissie,

    Vrijdag 16/10 hoorde ik het en heb iedereen die er was ingelicht en alle anderen gebeld. Iedereen was zichtbaar aangeslagen..... De begrafenis was erg mooi, hoorde ik, op een bijzondere plek in Koedijk.....

    Ga je ook naar 'Ooty' (Udhagamandalam)? Prachtige meditatieve inzichten vanwege onaardse uitzichten vanaf 2600 meter.....!

    Liefs!

  • 24 Oktober 2009 - 14:37

    Thea:

    Nicole, Ik ben naar begrafenis van Esther geweest. Het was goed. Zij ligt op mooi plekje onder de bomen. Als je terug bent moet je er maar naartoe. Tine is blij voor Esther. Jij nog fijne reis Groet Thea

  • 25 Oktober 2009 - 20:59

    Martine:

    Lieve Nicole,

    Die dolfijn! Er is meer tussen hemel en aarde...

    Denk aan je, volg je!
    X,
    M.

  • 03 November 2009 - 22:08

    Kaatje:

    Lieffie,je brief ontroerde me xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 57655

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: