blue lagoon - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu blue lagoon - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

blue lagoon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 Oktober 2009 | India, New Delhi

Vanmorgen als eerste een treinkaartje geregeld, acht keer te veel betaald dan had gehoeve maar alsnog een zacht prijsje en het belangrijkste, ik blij. Helaas geen trein in de avond maar in de middag dus in plaats van het afwerken van mijn 'to do' list voor die dag, werd het inpakken en hopsakeetje, wegwezen.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan want ik heb eigenlijk heel veel lieve en leuke mensen ontmoet, vooral locals maar ook reizigers. Het was even mijn dorp, het dorp dat nooit hetzelfde is maar wel heel al heel vertrouwd was.
Ren je rot dus, tas volgooien, hier een drankje, daar nog snel die handschoenen, email adressen in de rondte gooien die toch niet gebruikt gaan worden maar op het moment van geven en ontvangen zo oprecht zijn. {en tussen 1 van die adressen, zit... misschien wel iemand als mijn grote vriend Huibert.)
Ik kreeg nog een Henna tatoo van de massage dames, vlak voordat de taxi kwam en vermorzelde het prachtige gebeuren om toch nog even snel iemand een hand te geven. (waardoor ik nu met een vieze vlek op mijn handen rondloop, duurt gelukkig maar een week)
De trein... mijn hemel wat een circus... ga ik morgen over vertellen. Wilde eigenlijk even laten weten, ben goed aangekomen en bedankt voor de berichtjes. Ze doen me allemaal veel goed.
Ik zit nu overigens op om beach, naar ik het allemaal een beetje heb aan kunnen zien, zal Brooke Shields hier vandaag of morgen wel aanspoelen. Dit gaat boven alle paradijselijke ideeen die je je maar kunt indenken.
Morgen ook meer.
Ben nu nl kapot, gisteren, vanmorgen sjeezen, zeven uur taxieen en treinen en taxieen tijdens de heetste uren van de dag en aankomen in mijn tweede reisdorp. En wat een ontvangst..... ! Ook hier morgen meer over.
iek ga groot veel slaap met gekke sjee en apies voor die oren.

  • 24 Oktober 2009 - 17:30

    Mona:

    Lieffe, lieffe, gekge zoesje,

    Om je Blue Lagoon contast nog even te versterken een van Voorst verhuisverhaal;
    Vanmorgen 10:00 uur stond voor onze deur in Amsterdam (in de druilerige regen die maar door gaat!) een gigantische vrachtwagen gevuld met; Bulderbende!
    Zes megapallets... Ron in paniek bij het aanzicht van dit alles en de vrachtwagen chauffeur wilde snel naar huis dusss werd het een a la minute actie samen met de party bikkels van gisterenavond (Ron, Davide, Mats, Ed, Karl, Marjan, Duuk, Rico, Marianne, Loek, Sam, Karin, Jeff - die vanmorgen om 6:30 uur thuis waren!- ) en mama hebben we eerst alles op straat gedumpt en zo de eerste reacties van de bewoners en omwonenden ontvangen, ze begrepen niet waar we gingen wonen... en waren keer op keer verbaasd als ze hoorden dat we wel op dat leuke 4 kamer appartementje gingen wonen met al die zooi.
    Maar alles staat boven, we hebben de dag afgesloten met een haring (ik niet natuurlijk!) maaltijd en morgen gaan we weer verder met alles een plekkie proberen te geven.
    Maandag en dinsdag wordt de vloer verder gedaan en de week erop begint een neef van Linda (Karin), Bert met onze badkamer in de avonduren.
    Dusss tegen de tijd dat jij terug komt van je mooie reis zal het Buldervolkje er weer gezellig bij zitten, zodat we samen (met Miry) de eerste kerstdag bij ons kunnen vieren.
    Maar dat duurt nog even, nu eerst weer een yoga plekje vinden en kijken of je Brooke nog kan ontdekken.
    Dag lief.
    kus x


  • 24 Oktober 2009 - 21:34

    Ron:

    Zou het een goed idee zijn om voor jouw liefste zwagertje, die helaas kleurenblind is en dus het verschil tussen geel en wit niet ziet en dus ook jouw geweldige verhalen kan lezen en dus niet kan genieten, een andere kleurcombinatie als profiel te kiezen!?
    Liefste Nicole, bedankt hiervoor ook van Sam, mijn kleurenblindengeleidenhond!
    kus en lik!

  • 25 Oktober 2009 - 14:58

    Kim:

    Nicole! Wat heerlijk dat je het zo leuk hebt:) Ik kom niet meer bij van je verhalen en ik mis je nu wel! Ik verheug me op je volgende avontuur.. we mailen!
    Zoennnnnnnnnnnn Kim

  • 25 Oktober 2009 - 17:11

    Marianne:

    dag lieve sjees witte kippen vlinder vrouw met vlekkerige tattoo voor een week,
    look jij for Brooke,
    ik vlieg morgen op Orlando (zzzzzzzpanning in maagstreek begint herftiger vormen aan te nemen...jiehaaaaaa!) en ga zo lang als jouw vlek op je hand zit, naar mijn kleine zwarte swingnegervriendin Meef in Floridada om julile geweldige verjaardagskado te souperen! De koffer staat leeg te wachten om gevuld te worden met luchtige zomerkledij. De net aangegroeide wintervacht is vanmorgen verwijderd en de benen zijn nog net zo fluoriserend wit als immer. Ook daar blijf ik je reisverhalen volgen! You bet!
    DikkekusflyingMarrie

  • 26 Oktober 2009 - 08:20

    D&A:

    Hee lieve Kool
    Heb je die gouden, zevensleurvige olifant nog gezien in Goa, die gisteren overleden is? Het was hier in Istanbul overal op het nieuws! Hij zou uitgegleden zijn over een appeltje..? Ah joh, inlezen is niet nodig!
    kuz van ons!xxxxx

    p.-s. waar bevind zich dat tweede reisdorp van je?

  • 03 November 2009 - 22:14

    Kaatje:

    Lieffie,wil je op de kaart graag volgen,hoe heet het dorp waar je was en nu bent?
    Kijk uit naar het morgen verhaal.Dikke kusxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 57648

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: