camera is in de lucht! - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu camera is in de lucht! - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

camera is in de lucht!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Oktober 2009 | India, New Delhi

Gisteren naar Gokarm geweest en wat een feest, ze hadden daar de charcher die ik nodig had. Precies op het moment dat ik een nieuwe wilde kopen, hoezeeeeeeee! Ik heb me er ook weer laten gaan qua shoppen. Het is hier een heus shopparadijs. Morgen moet ik alvast maar eens een flinke doos met zooi gaan versturen. In een appeldoos die door de kleermaker wordt dichtgenaaid met stof, gaan een hoop niet zulke handige kledingstukken en mijn eerste prullaria friemels

Het kussen blijft, dat is de hit van mijn vakantie.

Uploaden van foto's duurt helaas een eeuwigheid en ik moet fotoruimte gaan regelen dus ik prak het hier wrs niet vol met foto's maar zal zo nu en dan wat indrukken voor jullie laten zien.

Op het heetst van de dag, zit ik in mijn internethutje op het strand, het is buiten toch even niet om uit te houden.
Mijn eerste ritueel voor deze plek vanmorgen gedaan, vijf keer de baai op en neer zwemmen, duurt een uurtje. Daarna douchen om de dag te gaan beginnen, heerlijk!
Eergisteren las ik een mooi verhaaltje van de Dalai Lama, het kwam er op neer dat je goed voor je hart moet zorgen en dat heden ten dage de aandacht veels te veel lijkt te liggen op het zorgen voor onze 'mind'. Oftewel, volg je hart. Iedereen kan brullen wat ze willen (Fransie) maar ik geloof dat ik het wel goed doe hier. Mijn hart lijkt wel groter geworden, en voelt heerlijk. Ik ga hier voorlopig nog even niet weg. Ik hoef niet nog meer, ik heb geen haast. Terugkomen in India doe ik zoiezo, volgend jaar, no doubt about it. Dan tijd voor de rest en het jaar daarna ook.
Ik heb het erg getroffen met mijn plekje, hele leuke mensen die hier wonen (toeristen) en hele fijne mensen die hier werken. Ik ben direct bij aankomst onthaald door deze fijne mensen en meegenomen naar geheime balkonnetjes waar bloemetjes worden gerookt en veel wordt gelachen en gepraat. Als jullie eens wisten hoe veel ik hier leer over india en het gedachtegoed van de mensen hier. Gaat allemaal heel natuurlijk en is uitermate leerzaam voor me. Wat een fijne en mooie levenshouding hebben de mensen hier. Heeft me oa heel goed geholpen bij de schrik van Esther haar overlijden.

Het is gelukkig weer feest in mijn hart; het Buldervolk woont nu officieel in Amsterdam. Ik kan niet wachten om aan te komen waaien met mijn fietsie, keer op keer op keer. We zijn weer compleet!

Nogmaals dank voor alle fijne berichtjes, het is fijn te weten dat ik niet alleen op reis ben.

(even een berichtje voor Wil: lieverd, ik heb een emailadres van je wat niet werkt, wrs verkeerd opgeslagen? Heb je de goeie nog even voor me? Kan ik mama even persoonlijk zoenen mailen)

Zo... en dan nu....lunchen?

bakkie leut erbij

geen telefoon

geen wekker

geen haast

Veel liefs








  • 26 Oktober 2009 - 11:48

    Mona:

    Wat vet dat je ook wat foto's kan laten zien... geweldig.
    Dat internethutje; het lijkt wel niet waar maar jij bewijst dat het wel; wat een mooi hutje, niet te geloven dat je daar kan internetten.
    Rook je nog steeds niet?
    heerlijk je belevenissen te kunnen volgen.
    Net Marrie met Karin, Isabel en Loekie naar Schiphol gebracht, klaar voor Mavis, helemaal spannend.
    Daffie en Dre die snel weer terug komen.
    Geniet ze... ik ga nog even 500 dozen uitpakken enzo!

    Kuzzz xxx

  • 26 Oktober 2009 - 15:25

    Wil Van Garderen:

    Hoi Lieverd terwijl ik je berichten lees heerlijk gewoon zo fijn als jij alles in een schrijffilm zet komt je moeder ook bij mij binnen lopen hier mijn email wvg235@hotmail.com
    email wvg235@upcmail.nl
    dikke kus knuffel en alles wat goed voor je is.

  • 26 Oktober 2009 - 17:02

    Namens Els:

    hoi Nicole je ma heeft een langebrief getikt maar toen hij verzonden werd kreeg ze te zien dat ze geen spam versturen ik weet niet wat er in stond maar ze heeft er een uur over gedaan hoop dat je hem alsnog ontvangt ze is nu weg moest naar de dierenarts ze weet dat ik je nog een berichtje stuur en ik moest de groetjes doen spijtig van de brief koesje van je moesje.

  • 26 Oktober 2009 - 19:17

    Baas B:

    He meissie,

    Leuk voor jou hoor, blij dat je geniet!
    Zeg niet dat je het niet goed doet en ik bedoel niet dat je nog meer moet doen. Ik bedoel dat je juist minder moet doen.......
    Zoals de toeristen in Volendam erg kunnen genieten van de objectieve konstatering dat de vis wel heel erg lekker is.......

    x

  • 27 Oktober 2009 - 06:50

    Esther De Klerk:

    Haa Nicole,

    Ik volg je berichten nog steeds met veel plezier, wat een heerlijk leventje heb jij daar op het moment. Marcel en ik zijn druk met het huis. Oplevering is naar voren gehaald naar volgende week dinsdag (!!!), en natuurlijk hebben we nog steeds geen vloer.... haha schiet allemaal lekker op. Blijf genieten en vooral: blijf schrijven en foto's plaatsen!

  • 27 Oktober 2009 - 12:14

    Marrie In Florida..:

    schattie heb net je volgende bericht op mavis' i phone gelzen 'en beantwoord en die staat er niet op ! Mmmm rustig blijven, het is wat het is en zennnn. had je oa geschreven dast het contrast met hier niet groter an zijn. vewarmde wc met spoel functies (opde plek waar je wilt dat er gespoeld wordt...) en een hondje met een eigen e-mail adres..... bedenk het en de yank heeft het... althans, de rijke yank dan he... voor nu een dikke kus en hopen dat mijn an dere reactie via de i-phone alsnog tot je komt. anders tot gauw tot schrijfs, dikkekusmar

  • 27 Oktober 2009 - 19:37

    Martine:

    Lieve Nicole,

    Hoe hou je het vol? Geen wekker, geen haast, geen telefoon...

    En dan mis je ook nog de Hema-op-hol-actie: vier XL-tompouces voor 2,50!

    Sterkte!

    X,
    M.

    NB. Hier na de Mexicaanse griep alleen maar kleine drama's. Floor wil voortaan 1 staart ipv 2. Ik bespaar je verdere details! Snel naar de Hema ;-)

  • 03 November 2009 - 22:21

    Kaatje:

    Hoi lief,zit nu in een Bulderloos huis in Amstelveen,erg stil, achter de computer. Geniet zo van al je verhalen en ze ook te kunnen beantwoorden. Het is heerlijk geen email op de tuin maar heb nu weer het gevoel dat ik bij je reis betrokken ben,fijn hoor! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 57654

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: