kastelen - Reisverslag uit Om Beach, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu kastelen - Reisverslag uit Om Beach, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

kastelen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 Oktober 2009 | India, Om Beach

Zo zeg, heb me gisteren het apezuur gewandeld, wat is het hier mooi. Mijn baai eindigt aan beide kanten met flinke rotspartijen en die ben ik aan beide zijdes maar eens gaan beklimmen met mijn zeer ondhandige klimslippers. Geen kip te bekennen en natuurlijk was er aan de andere kant van iedere rots wederom een strandje, per strand wordt het stiller en leger en intiemer. Waarom heb ik geen lief???? Dit is een plek voor mijn lief en mij! Lief! Waar ben je? Ik wil je zoooo graag leren kennen! Nu! Maar goed, Brooks Shields spelen is ook best leuk. Ik deed het heel goed, ik kan al bijna was net zo mooi als zij half dood aanspoelen op het strand.
Verder op yoga jacht geweest, moest ik weer onnoemlijk ernstig voor klimmen en klouteren (twee strandjes verder en dan bovenop de top van een rots) en eenmaal aangekomen bleek er iets gaande, iets spiritueels waarbij ik me niet gewenst voelde en ook als was dat wel zo, dan wilde ik er niet gewenst zijn.Ook al geen papier en pen bij me dus maar weer teruggeklouterd met mijn poepslippers. Tussen de rotsen door, op de strandjes weer mijn toneelstukje gedaan met en voor mezelf, aanspoelen voor gevorderden.
Vanmorgen weer tussen 15 histerisch giegelende indische jongetjes ingelegen op het strand voor een foto, echt, je kan ze niet blijer maken hier. Die hebben echt de dag van hun leven als ze met een witte kip op de foto kunnen. Halve hooligen toestanden omdat ze allemaal wel naast me wilde liggen voor de foto. Ik lag me gek.

Heb helaas helaas helaas, geen brief ontvangen van mijn moems, wat een pech hangt er toch om haar en het internetten!

Er komt zo een filmploeg, die hebben het bruggetje wat ik op de foto had gezet, gehuurd. Ik ga dus lekker lui rondhangen hier en eens kijken hoe het er aan toe gaat.

Namaste (is de Indiase groet ipv hallo en doeg. Deze zeg je niet tegen de persoon maar het is een groet van ziel tot ziel, vandaar ook dat je hierbij meestal ziet dat mensen hun handen bij elkaar vouwen, duimen naar het midden van de borst wijzen en knikken met hun hoofd. Midden op je borst zit nl een shakra, die van je ziel.
Mooi he?)

Dus lieve allemaal

Namaste

(morgen een lesje over het poepen en plassen hier)









  • 27 Oktober 2009 - 16:37

    D&A:

    He, ja, vertel ons alles over het poepen en plassen daar!!! Graag met veel details enzo...
    x

  • 27 Oktober 2009 - 20:37

    Mona:

    Jaaa, lesje poepen en plassen in het paradijs, ben benieuwd (de vloer zal donderdag klaar zijn -ipv afgelopen woensdag-)!

    x

  • 27 Oktober 2009 - 20:38

    Mona:

    Met foto's...

  • 28 Oktober 2009 - 00:15

    Baas B:

    Memory Lane,

    Toentertijd vroeg ik mij, verblijvend in een soortgelijke accomedatie, waar dat opwindende gegrom vandaan kwam als ik had gepoept. Waren het mijn darmen? Nee, het waren de varkens die mijn uitwerpselen met groot enthousiasme oppeuzelden; ze waren alert op de afvoer van het gat in de grond waarin mijn producties in verdwenen.

    ;-)

  • 28 Oktober 2009 - 07:36

    Wim & Piet:

    Miaaaaauw miaaauw miauw...prrrrrr... Hallo lieve liefste Nicole, hier je kattekinderen Wim & Piet. Emma heeft het een beetje druk met werken en 's avonds en in t weekend klussen in Eefjes huis dus we zijn zelf maar aan het typen geslagen ;-) Wat een prachtige verhalen vertel je over India! Daar willen wij ook wel heen! Maar nu nog niet want hier is het ook fijn. Emma is een vreemde snuiter met dr rare olifantesloffen en ze praat ook veel tegen ons alsof we mensen zijn. Dat vinden we wel leuk. We krijgen ook heel veel knuffels van haar en we mogen lekker warm bij haar op bed zitten. JeuJ ! Het gaat hier supergoed. Eind november komt Josefine hier lekker wonen. Aanstaand weekend wordt er een muurtje gebouwd in woonkamer. Oh. We moeten weer van de computer want Emma moet naar MTV Schmemtv om te werken met haar ape-collega's. Geniet van India en Prrrrrrrr tegen je zielchakra.

    Namaste

    XxXxXxXxXx

  • 03 November 2009 - 22:26

    Kaatje:

    Namaste,
    De jongetjes vinden jou veel mooier dan Brooke,logisch!xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Om Beach

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 57658

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: