Wim en Piet - Reisverslag uit Om Beach, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Wim en Piet - Reisverslag uit Om Beach, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Wim en Piet

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 Oktober 2009 | India, Om Beach

Ben al dagen bezig geweest te achterhalen hoe het met mijn lieve, zachte en snoezige poezenbeesten gaat. Zelfs naar huis gebeld, naar moeders maar ook zij wist niets. Omdat het maar niet wilde lukken iets over ze te horen te krijgen was ik me voorzichtig aan het voorbereiden op het ergste. Na de reactie van mijn kerels vandaag, kan ik mijn geluk dan ook niet te boven. En dan gaat het ook nog eens heel erg goed met ze, vette HOEZEE! Ik ben zo blij dat ze een gek baasje hebben die veel tegen ze kletst en dat ze ook nog op het baasje haar bed mogen.... fantastisch. Love is all they need.

Ik heb gisteren Ellen ontmoet, het was in een kwartier bekeken en we wisten het allebei, wij worden beste vriendinnen. Na een uitermate gezellige avond vertrok ze helaas met haar lekkere vent en hebben we afscheid van elkaar moeten nemen. Het viel ons beider zwaar, ;-) Maar als het goed is, dan zie ik haar overmorgen weer. Ik ga namelijk ook naar Hampi, eindelijk eens wat cultuur bekijken, heb echt nog geen ruk gezien, geen tempeltje, niks. Dus morgennacht met de nachtbus die kant op hobbelen. Daarna weer fijn terug naar om beach, fijne thuisbasis. Ik geloof dat ik wel een week zoet ben met Hampi, whe shall see.

Ik ben inmiddels wat meer aan het genieten van het niks doen, ik heb in de middag al standaard een tukje op het programma staan. Vandaag was het een tukje van drie en een half uur. Daar gingen mijn plannen maar, lekker belangrijk.

Het poep en pies verhaal komt morgen, ivm een uitgebreide reportage die ik daarover aan het maken ben en grondig onderzoek vergt nou eenmaal tijd. Ik heb het idee dat ik al een week niet gepoept heb, mijn buik begint al lekker op die van een buddha te lijken. Gelukkig geen spiegels hier (lang leven het onbreekbare minispiegeltje van de barbies!) dus ik kan ook niet mopperen naar mijn evenbeeld, als ik zo naar beneden kijk dan ziet het er best prima uit allemaal dus ik hoop dat ik op de rest van mijn reis niet ineens wel een spiegel ga treffen.

Veel dolfijnen hier trouwens.

En apen.

En wilde honden die lief doen.

En vandaag een paar kwallen die ik aan heb geraakt bij het zwemmen (niet zo grappig)

En een monsterbeest, see the pictures.

En koeien, altijd en overal koeien. Het blijft grappig om er een te treffen als je bij het maanlicht in je eentje over het strand loopt en je wordt vergezeld door een koe.

Morgen naar Gokarn, eindelijk eens wat spullen gaan versturen.

Namaste lieve vrienden


  • 28 Oktober 2009 - 13:23

    Maxima In Sarasota:

    Lieve Brooke, ben reuze benieuwd naar je onderzoeksresultaten betreffende poep en pies. Logisch dat gedegen onderzoek tijd in beslag neemt. Zoals je hebt kunnen lezen, waren we daar in Florida gauw klaar mee. Poepie doen; showertje rear, plassie doen; showertje front en de fohn droogt het geheel. Afstandsbediening voor flushing the toilet. En de deksel gaat trouwens automatically omhoog als je het toilet betreedt en door de sensor loopt. Duh! Nou jij weer. En wat heerlijk dat je steedds meer van nietsdoen gaat genieten. Toen ik vanmorgen heerlijk uitgerust wakker werd, bedacht ik me of ik vandaag eigenlijk wel naar the MOLE in Tampa wil... Misschien gewoon lekker helemaal niks bij het zwenbad en de maskertjes van Simoone en Kaar opsmeren onder het genot van de CD met vooral veel mmmmmmmmmm en klankschalen? We ahall see. Voorlopig is Mavis met Ziggy (the DOG) naar het park. (Met de auto natuurlijk). Hebben we hier een tegenstelling....?
    Enjoy lieffie, met overvolle teugen. En wat heerlijk dat je een beste vriendin hebt ontmoet. Klinkt allemaal pi pa perima.
    Dikkekus Maxima te Sarasota

  • 28 Oktober 2009 - 16:10

    Zineb:

    He schat
    Wat doe je me toch een plezier met al die mooie prachtige verhalen.
    Ontzettend fijn om met je mee te kunnen lezen wat je allemaal beleefd...
    Denk vaak aan je...
    Veel liefs en super veel plezier met alles wat er nog komen gaat..
    xxxx

  • 28 Oktober 2009 - 20:45

    Daphne:

    ...ik hoop dat je niet aan het naaktzwemmen was...?

    x

  • 28 Oktober 2009 - 22:07

    Mona:

    Lief,

    Jezus wat wil ik graag bij je zijn!!!
    Daaf en Chiaar slapen vandaag tussen dozen, de gestripte badkammer en de nog niet afgelegde vloer in Amsterdam, waren niet meer tegen te houden.
    Ron en ik gaan het weekend over.
    Hen het wel een beetje gehad met al dat gedoe.
    Jezus wat wil ik graag bij je zijn!

    Kuzzz, Mona

  • 29 Oktober 2009 - 15:56

    Marjan:

    Lievie zit je nu nog aan het strand of in het binnenland? ben het ff kwijt want ik las van heden naar het verledenb dus toen zat je aan het strand en ben je naar .... gegaan. Je ehbt het in ieder geval heerlijk en leuke medereizigers ontmoet, das belangrijk En je wordt als een prinses behandeld..
    XMarjan

  • 29 Oktober 2009 - 16:17

    Joram:

    He Nicole,

    Leonie heeft me gewezen op je site. Leuk, leuk en nog eens leuk. Ik lees niet alles..niet alleen vanwege mijn korte spanningsboog maar hoe korter hier de dagen worden des te minder licht blijft erover om alles goed te kunnen lezen.. Ik ga zo weer eens aan het avond eten beginnen...biefstuk..wordt ik ook een beetje heilig. Have fun. Joram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Om Beach

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 57651

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: