toe aan vakantie - Reisverslag uit Hampi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu toe aan vakantie - Reisverslag uit Hampi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

toe aan vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 November 2009 | India, Hampi

Hampi, mijn hemel, wat een plek. Ik ben gebroken, ik kan niet meer. Mijn allerbeste reisvrienden (en ik) lopen er bij als zombies. In deze heilige plek der heiligen, bekend om zijn prachtige tempels, is het me niet gelukt ze te bekijken. Misschien morgen nog met een riksha sjeesen, en als een japanner al rijdend wat foto's maken, met piepende banden de bocht weer om op naar de volgende tempel om zo mijn cultuurbarbarische dagen een beetje goed te praten naar mezelf.
De mochito's hier zijn erg lekker, de manali is werkelijk te grappig tot zover gaan mijn lonely planet tips voor Hampi.
Gelukkig gisteren me te weten ontworstelen aan mijn hysterisch fantastische allerbeste reisvrienden, even chill met de mooiste vrouw van India en Nederland een ontzettende grappige crocodile dundey (zoiets) dag gehad. We hebben ons in een lek, rond, rieten mandje laten varen tussen de prachtige rotspartijen door naar een tempel. Hadden we natuurlijk wel twee jongetjes die het nog nooit gedaan hadden waardoor we driekwart van de tijd door moeras en over grote rotsblokken moesten klimmen, voorop de twee jongetjes met het bootje op hun hoofd (loodzwaar en groot). Ze hebben zich de pleuris gewerkt. We zijn de hele dag in de weer geweest met deze snoezige jongetjes die er van de hele dag echt helamaal niets bakte waardoor het een top slapstick tour werd. Ze wisten niet waar de tempel was ze durfde de stroomversnellingen niet door (weer klauteren) ze trokken de terugweg niet ivm stroom tegen in combinatie met hun spierballetjes op erwt niveau(90 procent gelopen). Ik heb hier echt het aller aller allergrappigste filmpje van de hele wereld van gemaakt, komt er echt ook aan, leg de luiers maar vast klaar. Ik wou dat ik ze gisteren ook bij me had en dan ook die voor het opvangen van poep want het was wel ongeveer zo grappig in het eggie. We hebben de jongetjes een vette fooi gegeven voor de prachtige dag.
Daarna aan de manali en de filmpjes gezien van onze allerbeste, hysterisch grappige en lieve reisvrienden die ook met het bootje waren gegaan maar dan met een guide die het kan. Het verschil is echt om te brullen, zij hebben een soort hemelse efteling dag gehad, hebben alle tempels gezien met uitleg, prachtige stroomversnellingen gedaan, rondjes die zo snel gingen dat de camera het niet bij kan houden en iedereen zich waant in een kermisatractie, een droog mandje, sunshine en geen donkere moerastoestanden.

Ik ga nu ineens al sjeesen met een riksha langs wat tempels

..... wordt vervolgd.




  • 03 November 2009 - 07:26

    Mona:

    Ik wil ook ineen mandje varen en tempels bekijken.

  • 03 November 2009 - 10:32

    Maxima Back To Basic:

    he lieffie, ik ben net thuis. Even koekeloeren of er nog mail is. En jawel, weer een te grappig Hampi-verhaal.
    Ben reuze benieuwd naar het filmpje. Ik leg de pampers alvast klaar.
    Jij nog 48 dagen, mijn vacation zit er weer op.
    Al zal het nagenieten tot mijn allerlaatste ademtocht blijvend zijn. Maar eerst een kort powernappie, dan ben ik weer fris en fruitig om de kinderen straks alle stories live te gaan vertellen.
    Geniet lekker verder daar, ik geniet maar wat graag met je mee. Heerlijk he, dat je het op deze manier kan delen.
    Gedeelde pret is écht dubbele pret!
    DikkekusvanafnuweergewoonMarrie te A.

  • 03 November 2009 - 22:46

    Kaatje:

    Daar kan geen tempel tegen op lief,dat is reizen.
    Voor ons schiet het ook op. Volgende week begint ons reiswoningexchangeavontuur,kan niet wachten. Je hoort van ons dikke xxxxxx

  • 03 November 2009 - 22:49

    Kaatje:

    Lekker slim....Zie nu pas na alle verhalen gelezen te hebben de namen van de plaatsen waar je was en nog bent....was gewoon afgeleid door je super verslavende schrijfstijl....tot snel dikke xxxxx

  • 03 November 2009 - 23:44

    Juultje:

    Ik zit me hier tranen met tuiten te lachen. Wat kan je dat mooi beschrijven! HELE DIKKE KUS

  • 07 November 2009 - 08:28

    Mona:

    Dat JIJ in zo'n bootje hebt gezeten... dat het echt is!
    Je video van de boot is het grappigste filmpje wat ik ooit heb gezien, denk dat ik er dagelijks naar ga gluren!
    Good Chicka!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Hampi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 57657

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: