pis en kots en schijterij en hoerenzooi - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu pis en kots en schijterij en hoerenzooi - Reisverslag uit New Delhi, India van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

pis en kots en schijterij en hoerenzooi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 November 2009 | India, New Delhi

Na regen komt zonneschijn en dus ook andersom. Hampi rocked en toen.... werd onze vierde medereizigster ziek( de mooiste vrouw van india en nederland), dus die haakte af. Toen ons entree gemaakt in de kakkerlakken-slaaptrein. Alwaar er 10 mensen zaten waar er zes horen te zitten. Als finishing touch rook het er zeer indringend naar pis. De pislucht bleek te komen van de treinrails, die dienst doen als riolering, jaar in jaar uit. Als je trein dus rijdt, niets aan de hand maar stopt ie.... mijn hemel. Ik geloof dat ik die hardnekkige, bejaarde pislucht nu eeuwig in mijn porieen zal meedragen. Ook fijn om naast een andere trein te staan alwaar de diarage en plassages ziet neerkomen, vogeltjes erbij, hondjes erbij en smullen maar.
De kakkerlakken verdwenen echter niet bij het rijden van de trein en dus heb ik mezelf opgesloten in mijn lakenhoes alwaar ik bijna ben overleden wegens een tekort aan zuurstof en een overdosis pislucht op de momenten dat we stopte.
Ellen, Duncon en ik konden ons geluk dan ook niet op dat we in Bangalore waren aangeland. Maar we hadden nog niet genoeg regen gehad..... Bangalore sucks big time, vies, vette uitlaatgassen (het staat er blauw), een poging tot westers doen wat resulteert in chagerijnige gezichten en een ongezellig straatbeeld. We werder er alle drie verdrietig van. Hadden we een hotelletje betaald om onze tassen voor die dag te beheren, vet stinkhol, toilet deed het niet, douche niet, de giga te ranzige vlekken met echte haren nog op het laken en het kussensloop, het stonk er...... oooooooh, vreselijk! En voor het eerst in India regende het ook nog eens letterlijk. Hoerenplek dus, Bangalore. Dus na deze dag waren we eigenlijk weer blij de trein in te kunnen. Dit keer geen kakkerlakken, wel de vertrouwde pislucht en verder ben ik mensen die bij me op schoot kwamen zitten alsof het kun plekje was om kaartjes gaan vragen zodat ik gewoon kon zitten omdat al die schootzitters ze dus niet hadden.
Dunkon kreeg de schijterij in de trein, met kotsen enzo... de arme ziel. Ze vallen hier bij bosjes neer om me heen. Op een dag ben ik aan de beurt..... voel me nu kipfit iig.
Vanmorgen om zes uur een uitermate fijn guesthouse ingestrompeld, met z'n drieen. Ik heb een zalige kamer, verrukkelijk, alles is schoon, hoezee!
Ik heb net, na twee dagen koekjes enzo, zalig ontbeten (hoewel het avondtijd is maar ik heb even een lang knorretje gedaan.)

Ik ga zo op pad. Zit nu in een haven, op een eilandje, van alles te zien en te beleven. Morgenochtend kan ik olifanten wassen!!! Mama en dochter, hoezeeeeeeeeeeee!

Maar ik mis Hampi nog wel....

Namaste my dear friends.

  • 06 November 2009 - 07:03

    Mona:

    Gelukkig ook hoerenzooi!
    Laksmi is klaar, 19 december davide, Chiara en papa zijn initialen in zijn yin yan.


  • 06 November 2009 - 15:36

    Martine:

    Lieve Nicole,

    Wat geniet ik weer van al je verhalen, vooral het filmpje van de disco riksha en het gegiechel bij dat mandje! Super!

    Lieverd geniet, je ziet er prachtig uit op de foto's (mooie vlecht).

    Dikke kus, ook van Ed, Floor & Rijk,
    M.


  • 06 November 2009 - 23:43

    Daphne:

    Hm...tis net alsof je het weer hier beschrijft..., maar dan nog bescheiden uitgedrukt.

    Sista, veel plezier bij de grote schrob-beurt morgenochtend, vergeet niet twee badmutsjes voor ze mee te nemen.

    Kuz, Daphne

  • 07 November 2009 - 08:53

    Kaatje,:

    Heel herkenbaar lief,wat is het toch een geweldig land.
    Wat zie je er goed uit! No more white chicken maar een lekkere bruine.
    Prachtige foto's,hoop zo dat jij nu de eigenaar bent van die prachtige lamp.
    Vanavond museumnacht op de fiets,jippie.
    Blijf lekker genieten.
    Dikke kus,xxxxxxx

  • 08 November 2009 - 11:20

    Ex-maxima:

    Oeps, helemaal geen maxima meer, gewoon Marrie.... Dus ook file bij de computer... Leesachterstand opgelopen.
    Ik ga gauw naar de volgende! Ik blijf toch zo genieten van de beeldende taal. Ik zat al lezende bij je in de trein met een dikke knijper op mijn neus, dat wel. Op naar de volgende. Tot zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

van India naar Terschelling

Recente Reisverslagen:

17 December 2009

Charlies Angels

15 December 2009

allemaal! Hierperdepiep voor mijn lieve zoesje!!!

14 December 2009

memory-stick

10 December 2009

orkaan en bang lassies

08 December 2009

Dolfijntje II
Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 57653

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: