Gezocht: Goed onderhouden Giraffenpak - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Gezocht: Goed onderhouden Giraffenpak - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Gezocht: Goed onderhouden Giraffenpak

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

18 November 2010 | Tanzania, Stone Town

Reizen is vermoeiend... mijn hemel, gisteren met mijn Canadeze diaree barbie vriendin (die malaria heeft en ook een parasiet) en mijn new yorkse up town barbie vriendin (wiens super dure camera is gejat), een dag vrij genomen en alleen maar niets gedaan op het strand. Het was heerlijk, we hebben het te leuk samen, gillen van het lachen, samen in een fijne en luxe kamer, ouwehoeren over hoe de poep eruitziet en meer.... alsof we elkaar al jaren kennen.
Maar goed, het kriebelt en dus wilde ik vandaag echt weer eens richting vaste land, up town Barbie ook, die gaat morgen naar Malawi, ik ga op zoek naar die beesten met een lange nek en bruine vlekken.
Rugzak vanmorgen dus weer op en .... gaan met die banaan! Diaree Barbie zie ik zeer wrs volgende week nog een keer ergens in het binnenland.
Voor ik het eiland zou verlaten had ik echter nog een klusje. Ik had ergens op het eiland een hele mooie stoel gezien bij een restaurantje, de eigenaar vertelde me dat de maker van die stoel hier op het eiland woont en dus ben ik vandaag als een dolle stier op zoek geweest naar waar ik dat ding kon kopen. Het leek mij het perfecte souvenir voor mij en mijn tuinhuis (en ook voor Wim en Piet). Gelukkig wonen er maar 1 miljoen mensen in Zanzibar dus dat scheelde maar het coole is dat ik dat mannetje na heel veel gezoek en navraag heb gevonden en ik dus mijn vette coole (onhandige en niet reisbare) stoel heb!!! Hoezee! Nu heb ik niet alleen een nutteloze tent en een nutteloze slaapzak en een nutteloos slaapmatje, ik heb nu ook een nutteloze stoel (met armleuningen en niet inklapbaar)! Is dat niet ideaal? Ik ben zo gelukkig.

Up town Barbie en ik hebben verder alle sleezy straatjes en winkeltjes gezien om haar gestolen camera terug te kunnen kopen in underground 'tweedehands' zaakjes maar dat had helaas weinig effect, ze zit nu in een rouwproces, ik werp haar zo nu en dan wat relativerende opmerkingen toe, ik denk dat het wel goed komt met haar.

Morgen varen en dan met de bus naar Arushia (schrijf het wrs verkeerd)... ergens in het binnenland. Ben ik een hele dag zoet mee en dan weer mijn stekkie vinden. Ik ga daar ergens een heuze 'safari' boeken...maar niet zonder grondig vooronderzoek aldaar want het is echt fucking duur. Mocht er iemand een goed uitziend giraffenpak in de kast hebben liggen..... ik zoek manieren om onder de minimaal 600 dollar kostende safari kosten uit te komen, dus plak er dan rustig een postzegel op (poep op je kop).

Hakuna Matata!

Disguise Barbie


  • 18 November 2010 - 16:01

    Marjan:

    Leuk dat je al nieuwe Barbie vriendin hebt, bijna net zoals thuis. Ligt je stoel bovenop de bus bij de andere bagage? Zo leuk om een stoel te kopen en dan thuis te gebruiken. Klinkt allemaal super relaxed en succes met je zoektocht naar een betaalbare safari. Spannend!

  • 18 November 2010 - 20:34

    Mona...:

    Ben op zoek naar een leuk tafeltje...

  • 18 November 2010 - 20:43

    Mona:

    Liefste safariBarb,

    Ik heb de boot reserveringen gemaakt, de veerboot vertrekt zaterdag 18 juni om 13:15 uur en maandag de 20ste gaan Marjan, Marianne en Karin terug naar Harlingen om 17:30 uur.
    Jij en ik haken (dus koester de tent!!!) nog even op camping de Kooi aan t/m donderdag de 23ste en nemen dan ook de boot van 17:30 uur terug naar Harlingen.
    De fietsen kunnen niet gereserveerd worden tijdens Oerol maar ik heb wel een mailtje uitgezet met een soort en met van smeek bede... dussss ik hoop dat we daar nog wat van horen.

    Genietse daar... en hoe die parasieten in de smiezen!
    Ik wil meer foto's zien, please???

    Dikke kus, Simone


  • 18 November 2010 - 20:50

    Daphne:

    ...en ik wil graag een baby girafje als speelkameraadje voor Teun en Gijs..

  • 18 November 2010 - 21:15

    Andrew:

    Wat een geinig forum is dit! Weet iemand een lekker recept met raapjes?

  • 19 November 2010 - 07:47

    Wilbert:

    Ik heb wel een tafelkleedje en een kussentje voor je onwijs handige stoel............

  • 19 November 2010 - 10:29

    Ell En Dunc:

    Haha, joe meek mie laaf...! Laaf so muts ei nierlie sjit mijself...!
    Dikke kus,
    Ell en dunc

  • 19 November 2010 - 10:31

    Ellen:

    Oja, en ik ken iemand die in het guiness book of records staat met de langste spit-roast..! Hij had een giraffe aan het spit geregen!! Hihi...

  • 19 November 2010 - 17:58

    Daphne:

    Recept met raapjes: stop er 1 in je kont, parmezaan erover en 30 min. in de oven op 600 graden. Serveer suggestie: lekker met een blaadje sla erbij.

  • 19 November 2010 - 18:02

    Nicole Van Voorst:

    ik vind het raapjesverhaal wel wat ver gaan jongens...girafjes op spit, tafeltjes, kleedjes.... oerol.... ik voel me met mijn indrukwekkende verhalen in het geheel niet serieus genomen. Kan ik ook nog eens mijn verhaal niet plaatsen om een duistere reden. Ik had ook al niet zo lekker gegeten...

  • 19 November 2010 - 21:44

    Martine:

    Lieve lieve BijnaGirafBarbie,
    Heerlijk om weer over diarree te lezen, dacht al waar blijft het ;-)
    Ik wil minimaal 1 foto van jou reizend met rugzak, tent, matrasje én stoel!
    X,
    M.
    NB. Sint is binnen, zal GirafVerzoek doen!

  • 19 November 2010 - 22:07

    Mona:

    Ik was serieus hoorrr lief... volgens mij Dre & Willie ook, heb wel mijn twijfels over Daphne en Ellen maarrr ook dat van Ellen zou een goeie tip kunnen zijn, kan ik niet helemaal beoordelen als niet reizigster.
    Ga maar van het positieve uit... en kom op met dat volgende zalige, sappige verhaal!

    x

  • 19 November 2010 - 22:40

    Daphne:

    Oke, toegegeven: het is ook eigenlijk een recept met bloemkolen...en mozarella ipv parmezaan. Dat recept van Ellen gaan we uitproberen! Morgen langs Artis. Wat heb je dan gegeten, silly sista?
    x

  • 20 November 2010 - 15:39

    Mona:

    Geen internet tussen de wilde beessies?
    Dan maar verder met recepten uitwisselen?

  • 20 November 2010 - 23:54

    Kaatje:

    Ik snap het van die stoel had 1 verslag overgeslagen.
    Kaxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 57636

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: