boys and their toys - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu boys and their toys - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

boys and their toys

Door: moi

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

Zo, net een busreis van....14 uur achter de rug en ondanks de directeursstoelen was het geen makkie. Ze toeteren natuurlijk in de nacht net zo veel als overdag, zo ook onze buschauffeur, ik verdenk hem er zelfs van dat hij voor het eerst de macht over een toeter had. Dusssssssss. En hij vond hard remmen ook leuk, vaak hard remmen en tussen het remmen in toeteren. Tja, het was maar 14 uur.
Niet geslapen dus en toen kwam Joop ineens voorbij, met zn lieve kraaloogjes, zijn schattige gezichtje en zn wollige pootjes.... En het is ook nog eens Yara dag vandaag en Yara kwam dus ook voorbij, met ipv twee, vier tanden onder en boven, allemaal schots en scheef maar oh zo schattig. Dus toen ik aankwam en met de motor taxi door dit stadje zoefde dacht ik, best geinig allemaal maar nu.... rust, chillen, douchen, slapen, hangen. Ik ben dat dus ook aan het doen en heb er een heerlijke westerse plek voor gevonden. Ik zit een female-dorm met leuke meiden, het hostel hier is gericht op uitgeputte reizigers, heerlijke banken, fijne muziek, lekker eten, goeie shit. Helaas het weer hier nog steeds niet lekker warm dus wellicht morgenavond richting de kust, 2,5 uur rijden... daar schijnt hij te schijnen.
Halleluja

ps groeten aan de storm

• 12 Januari 2015 - 22:47

Monaaa:

Nikitazoesjeeee, je mist hier alleen nog steeds maar de lang durende storm en miezerige regen; kakweer! Joop is hevig aan het genieten van zijn Koninklijke positie en Yara heeft net door de telefoon beloofd haar tanden niet te laten groeien. Echt waar. Geniet rustig verder. Dikke kus voor jou x