mixed up - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu mixed up - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

mixed up

Door: willempie

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 Januari 2015 | Vietnam, Mui Ne

Zo, vers van het strand en van weer een prachtige zonsondergang in mijn eentje in mijn kapotte mandje/ bankje om de laatste update van mijn kite verhalen neer te tikken.

Ik ben er niet zo goed in.

Het is dan ook niet zo grappig dat Daphne, mijn snoezige zusje, me en-public uitjoelt en de vinger op de zere plek legt want, de kite in controle hebben en er ook nog eens van weg kunnen vluchten op het juiste moment (en inpakken) vergt commando achtige training en vele uren oefenen (voor mij). Iik kom voorlopig nog niet van het zand af. Het waait hier echt gigantisch, warme wind, het lijkt wel of ik bij de wereldkampioenschappen ben aangeland, vanmiddag zeker 500 kites in de zee geprobeerd te tellen... Zie pierlala voor je, rennend over het strand met een rood helmpje en surfsmurf (die echt heel lief is dus ik hoop dat hij nooooit nederlands leert en dit blog gaat lezen) erachteraan, 'Rieeeelaaaak' roepend. Het is te komisch voor woorden. Surfdudes blijven me maar vragen hoe ik mijn eerste les vond, zo ook weer vandaag. Dussssssz, tot zover mijn coole kite verhalen. Ik ga me maar weer storten op het snorkelen. Ieder zo zijn ding.
Ik heb mijn bungalow dan ook opgezegd, waar ik nu al een beetje spijt van heb want mijn volgende optie die ik dacht te gaan doen, Mekon Delta natruurgedoe, blijkt niet zo romantisch als ik had gehoopt. Er zitten veel busritten in die trip en ik heb er de schurft aan om als een japanner door volendam (Deltal mekon) te worden gereden, met hier en daar een boottochtje. Dus ik moet zo andere plannen gaan uitbroeden...beach of binnenland... Morgen iig nog strand, ik weiger nl pertinent om in bussen of auto's te zitten als de zon op is.

Er terwijl twee heerlijke collegae's/ familieleden van me, zijn ontslagen door de bezuinigingen, waar ik verdrietig om ben, en Ted weet dat hij geen uitzaaiingen heeft maar wel een flinke operatie moet ondergaan, waar ik opgelucht over ben, en ik Joop en Yara mis, schrijf ik ook lieve briefjes met een bijzondere leuke vent en door al die emoties heen hups ik met mijn rooie helmpje over een zonnig strand afgelaaien met surfdudes.

mixid up feelings in my head but.... feeling good

  • 22 Januari 2015 - 12:35

    Monaaa:

    Ik kijk uit naar je terugkomst, ik mis je! Geniet gekghe zoesje x

  • 22 Januari 2015 - 13:15

    Jeff:

    Lieve Vietnamontdekstervriendin... heerlijk al je reisverslagen... ja, we hebben lang geleden ook van noord naar zuid kriskras in dit tijdloze land getufd... de Mekong hebben we vanuit Saigon met een brommertje (samen op één!) en een kleinrugzakje(slipjes/tshirt) in de brommermand voorop in 5 dagen rondgetoerd... overal onderweg in kleine pensionnetjes/losmen geslapen en karaoke gedaan... uitstekend ervaring toendertijd!!... misschien iets voor jou?... Heffun X

  • 22 Januari 2015 - 16:22

    Kimi:

    Nicole! Ik was nog iets vergeten. Als je terug in Hanoi nog even tijd heb om naar lotus water puppet show te gaan, moet je dat echt doen! Het is zo enig! Het zit vlak naast dat meer. Super veel plezier nog daar en tot snel! XXXX

  • 22 Januari 2015 - 19:59

    Monaaa:

    Ik wil ook naar de Puppetshow!

  • 22 Januari 2015 - 19:59

    Monaaa:

    Ik wil ook naar de Puppetshow!

  • 22 Januari 2015 - 19:59

    Monaaa:

    Ik wil ook naar de Puppetshow!

  • 22 Januari 2015 - 20:00

    Daffie:

    ik ook!

  • 22 Januari 2015 - 20:01

    Daffie:

    ...maar gezien de afstand wou ik je vragen of je het misschien op wilt nemen......?

  • 22 Januari 2015 - 23:27

    Monaaa:

    Beriggie uit best freakt maar al twee dagen zalig echt koud weer In Amstersam; een geheim 'wij gingen met een bak met katten grind naar de serre (B-poes's vertrek tijd), om te checken of ze naar buiten wilde. Besloten dat als ze zich weer ging verstoppen, we haar 1 nacht 'met kattenbak' de kans te geven warmig te kunnen overnachten. Na een uitgebreide knuffel scène zet Paul de bak neer, waar ze direct in sprong om te plassen. Wij zeggen; slaap lekker lieve B-poes. PS '...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 57394

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: