kotsen - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu kotsen - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

kotsen

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Januari 2015 | Vietnam, Ðà Lạt

Het moest er eens van komen, vandaag ben ik ziek. Dus dat dus.

  • 26 Januari 2015 - 13:04

    Tjitte:

    Beterschap lieverd

  • 26 Januari 2015 - 13:11

    Tjitte:

    Ik lees net je canyoning verhaal. HAHAHAHAHA wat ben je toch geweldig :) Alleen jij kan hierop uitkomen, zó bang zijn en het toch gewoon doen. STOER!
    Chill ze vandaag xx

  • 26 Januari 2015 - 13:33

    Marianne:

    Jóh, om in de oosterse sfeer te blijven; zegt je tempeltje ff dimme?
    Rieeeelaaaaak... en beterschap.

  • 26 Januari 2015 - 14:32

    Monaaa:

    Je moet ook niet zo druk doen daar! Kom maar weer terug, in onze tuin is het eerste sneeuwklokje al uit dusss het voorjaar is in aantocht. Rustig aan daar gekghe zoesje xxx

  • 26 Januari 2015 - 16:11

    Moems:

    lieverd;
    wat een spanning en sensatie, wat grenzen, weg grenzen, maar wat een super gevoel hou je er [uiteindelijk gelukkig maar] aan over, shit, dat je nu effe niets kan, maar het zal niet zomaar zijn, even rust isnietzogekmisschien? Joop wil ook even schrijven, hoi vrouwtje, de verzorging is hier echt het hilton en muis doet echt alles voor mij, mag in zijn mand en oma doet ook alles, lekkere dingen wel wat lange wandelingen, na zo n 3 uur vind ik het welletjes, muissie trouwens ook, maar niks hoor, nog verder minstens een uur, ben echt afgesleten, dus smeekbede, kom gauw terug ik wil weer rust en effe een flink sprintje trekken, m,oet eerst wel 2 dgn bijkomen, maar dan ga ik echt wel los. Nou lief vrouwtje, oma zegt dat ik me niet aan moet stellen, omdat je over 6 dgn er weer bent, nou vooruit, geniet nog maar effies, want dan ben ik weer aan de beurt en mag je mij vertroetelen, een lieve knuf van jopio oja ook van oma

  • 27 Januari 2015 - 02:54

    Nicole:

    Twee nachten en een dag verder kan ik jullie met grote blijdschap zeggen dat: ik het weer doe! Ik ga me vandaag rond laten scheuren op een motor, vandaag naar Hanoi vliegen lukte nl niet meer. Bedankt voor de support lieve mensen!

  • 27 Januari 2015 - 10:11

    Monaaa:

    Fijn dat je weer beter bent, nog effe genieten daar xxx

  • 27 Januari 2015 - 10:15

    Daffie:

    ...je vorige verslag vond ik leuker om te lezen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 57541

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: