Geland - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu Geland - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

Geland

Door: moi

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

Ja hoor, ik ben door de bevalling heen van de horrorreis die me te wachten leek te staan. Twee stops, de tweede met een wachttijd van negen uur in China.... na twee vluchten van 2 en 11 uur, isniezograppig.nl. Maar goed, god was met mij of ik ben echt een prinses die dat niet mag weten. In China werd me nl door de vliegtuigmaatschappij een gratis hotel aangeboden met gratis vervoer. Ik stond net dingen die recht zijn krom te zien dus ik dacht, wat voor oplichterij dit ook moge wezen, ik doe het. Vervolgens werd ik half China doorgereden in een mooie taxi en afgezet bij een acht sterrenhotel. Aldaar keurig ingecheckt, helaas eerst een kamer ingedoken waar iemand net stond te douchen met haar deur open maar daarna kwam het allemaal goed. Een koningssuite, met een grote kamer met notenhouten kasten, leren banken en een slaapkamer met een wolk van een bed, aan de slaapkamer een jacuizie (ofzoiets) waar je door het slaapkamerrraam naar kon kijken. Alleen is dat toch echt een beetje jammer, dus ik heb me niet aan het gebubbel overgegeven. Ik kon maarliefst vier uur slapen, wat ik met volle overgave heb gedaan. Ik werd keurig wakker gebeld en weer terug getaxied.... wearde shit, maar wel goeie wearde shit.
China is overgens prachtig, bougenville bomen in bloei, alles keurig onderhouden en de zon scheen heerlijk warm. Ooooh, zo fijn.
Ik moest daarna nog drie uurtjes vliegen naar Hanoi, appeltje eitje. In de bus naar Hanoi al gezellig met wat backpackers zitten teuten, met drie man een taxi betaald en net al heerlijk gegeten, bier gedronken, gerookt en genoten. Het is hier zo vet... Het is druk maar toch knus en er is overal leven, zonder agressie, zonder vervuiling maar wel met alle kleurtjes, veel leuke mensen, stikveel brommers en eettentjes. Het lijkt hier wel koninginnennacht
Mijn hotmail doet wat moeilijk, die wil in het vietnamees ineens van alles van me weten. Ik werk eraan. Zo lekker slapen, de avond voor vertrek maar anderhalf uur, vannacht dus vier dus... ik lust wel wat uurtjes nu.
De kop is er iig vanaf, tot snel!

  • 08 Januari 2015 - 17:45

    Kim:

    Leuk!! Super veel plezier XXXX

  • 08 Januari 2015 - 20:51

    Daphne:

    Dus als ik het goed begrijp bedoelde je met Londen: Parijs en met Canada: China? Weet je zeker dat je in Vietnam zit momenteel?
    Doet me goed te lezen dat je veilig en wel bent aangekomen en dat de kop er af is, en hoe! Ik zou volgende keer naar China gaan als ik jou was...
    Mama laat weten dat het goed gaat met Joop, hij past zich prima aan en de gebroeders hebben geen ruzie gemaakt. Ook ligt Joop steeds in Muis z'n mandje, terwijl Muis, die er maar voor neergestreken is, toekijkt.
    Zeg eh, voeg je mij nog ff toe aan je mailbestand, zodat ik ook verwittigd word wanneer je je blog bijgewerkt hebt?? Ik ben nu afhankelijk van je zwagertje om te weten of er weer een teken van leven op het internet is verschenen!
    Yara was wel een beetje in de mineur vanwege je vertrek, maar Andrew heeft beloofd binnenkort met haar naar het concert van Justin Bieber te gaan, dus die is weer even een beetje opgepept (maar voor hoe lang..??) Vergeet dus ajb die loempia's en die Tour of Duty dvd box niet mee te nemen, want anders heb je het echt gedaan.
    Love you! x

  • 08 Januari 2015 - 22:39

    Marianne:

    Wis nie da je weer op pad was. Good for Joe! Benieuwd naar je avonturen. Heb ut goed daaro.
    Liefs Mar

  • 08 Januari 2015 - 23:21

    Tjitte:

    Te gek zeg!! Wat heerlijk voor je. Heel veel plezier!

  • 10 Januari 2015 - 12:56

    Monaaa:

    Lieve, gekghe zoesje, wat heerlijk om te lezen dat je daar bent, waar je wilde zijn en dat het er zo mooi is. Wim en Piet bewaken je landgoed, heftige windstoten hier, tramoplines, tonnen en schuttingen vliegen over het park heen maar Wim en Piet stutten, daar waar gestut moet worden! Geniet, ik kijk uit naar je volgende verslag. Grooote koesje voor jou. Lofjoeee x

  • 23 Januari 2015 - 19:21

    Monaaa:

    Waarrr ben je dan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 57645

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: