soft porn shower met dikke koreaan - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu soft porn shower met dikke koreaan - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

soft porn shower met dikke koreaan

Door: Nikita

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

Zoooo, tijd om te schrijven... ik heb net mijn eerste beste reisvriendin op de taxi gezet naar huis. Het einde van een ontzettende lollige fase hier in Vietnam.
Gisterochtend hadden we weer afgesproken, bij haar, ik kwam aan met mijn hele hebben en houden want eergister avond (na het schrijven van mijn blog) stond er ineens een ouwe dikke zuid koreaan in de douche waar ik stond te douchen..... Ik heb hem Nikita style de kamer uitgewerkt, of course. Hij was stront lazerus maar ik vond het niet echt cool dat hij uberhaupt mijn dorm (gedeelde kamer) op kon, hij liep tien minuten ervoor al desperate contact te leggen met me voor het hostel (sigaretje) Het was ook al een aparte dorm omdat er een soft porno douche cabine in stond, van glas met wat tape erop waardoor je niet letterlijk alles kon zien maar wel veel en er zat geen slot op. Soms is het toch beter om van te voren je slaapplekje beter te organiseren... Maar goed, het is ook goed te weten dat de Nikita in mij nog prima funcrioneert, ieder nadeel.......

Ik ben de volgende ochtend dus naar het hostel van Emily gegaan en ben bij haar ingetrokken, lekker knus een kamer met z'n tweeen.
Gisteren weer een heerlijke dag gehad hier, woolstreet, carpet street, leather street, silk street, cappucino's en eten hier.....zo vet lekker en...gezond en met stokjes. Ik kan het al best goed nu, eten met stokjes. Ik heb nog geen bestek aangeraakt. Ik denk dat ik blaak van gezondheid bij terugkomst, de vitaminen puilen nu al uit al mijn porieen.
Ik ga over een paar uur beginnen met mijn volgende bestemming, richting het zuiden (hue, geen idee wat ik daar ga doen). Ik heb een open busticket waarmee ik wanneer ik maar wil kan uit en instappen en kan doorrijden tot Saigon. Onderweg zal ik dan weer eens een paar dagen hier en daar zijn, ik kijk er naar uit. Ik heb voor de prinsessenbus gekozen met grote directeursstoelen die benensteun hebben, goeie shit.
Gisteren wezen stappen, op smurfenkrukjes onder een parasol bier drinken voor 20 cent, een heerlijk stel van 20 jaar uit ijsland ontmoet die al vijf maanden aan het reizen zijn en zulke mooie energie hadden. Het was een super avond, ik had ze graag meegenomen naar huis. Dat is ook zo mooi, de mensen die je ontmoet, echt te gek.
Ik moet nodig mijn nagels laten doen dus...

Later en liefs!

• 11 Januari 2015 - 10:59

Andrew:

...was het een Koreaan a la gangnam of gangbang style?

• 11 Januari 2015 - 21:43

Monaaa:

ik wil ook!!!

• 11 Januari 2015 - 21:52

Monaaa:

Mr. T. had al je vuilins mee genomen, je schuur op slot gedaan en hevig met Wim en Piet geknuffeld....

• 12 Januari 2015 - 05:41

Nikita:

Dat komt omdat Mr T vleugeltjes verstopt heeft onder zijn shirt. Wist je dat nog niet?