lelijke shitplek - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu lelijke shitplek - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Nicole Voorst - WaarBenJij.nu

lelijke shitplek

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 Januari 2015 | Vietnam, Nha Trang

Waar was ik gebleven, oh ja, bij mijn vorige verslag had ik nog een snor! Een snor met heeeeele lange haren, zo vertelde de dame me die ik mijn wenkbrouwen liet epileren met een draadje. Dus die snor, die moest er af. Ik loop dus nu al twee dagen met een gevoelloze bovenlip, het was de eerste keer... dat doet altijd pijn.
Gisteren ben ik mijn roeiboottripje gaan maken, een lief oud dametje zou me rondroeien. Na drie minuten meerde ze aan bij haar roeivriendinnen en trok een peddel uit hun boot en drukte die in mijn handen, samen roeien dus. Het was heel gezellig, ze was hardop en toch zachtje aan het praten met zichzelf en maakte schattige hoge kraak en piepgeluidjes. In Nederland douwen we dit soort dametjes op een gesloten afdeling, hier laten ze ze lekker in de buitenlucht roeien en verdienen ze hun eigen geld. Er valt hier zoveel te leren voor ons.
Na mijn romantische roeitocht met het pscychotische dametje was het weer tijd voor een reisje, met de nachtbus. Om een lang verhaal kort te maken, ik moest lichtelijk directief zijn om in de bus terecht te komen, mijn busmaatschappij was nl ineens verhuisd en bla bla bla. Nikita kwam iig weer goed van pas, ze heeft me in de bus gekregen naar Da Nang. Ik kreeg een soort strafplek, helemaal achterin, drie bedden naast elkaar maar het was godszegen, ik kon mijn benen strekken en de toeter was ver weg van waar ik lag. Er lag een snoezig duits stelletje naast me en toen werd het dus ook nog gezellig. Ik heb zowaar ook nog geslapen.
Ik heb mijn rugzak in mijn hotelkamer geknikkerd en ben meteen naar het strand gegaan, een onwijs juppengedoe, wich means, lovely cappucino etc etc. Ik ben me bij het opkomende zonnetje heerlijk te buiten gegaan, ook weer leuke mensen ontmoet, dat gaat maar door en blijft leuk aan het alleen reizen.
Het is hier niet echt.... pitoresque.... het is hier (op het strand na dan) echt vreselijk lelijk. De gebouwen zijn werkelijk zo hoog dat je rond half drie geen zon meer hebt op het strand. Hoe ziek is dat dan? Maar goed, tot half drie heb ik heerlijk liggen blakeren op een decadent bedje met een tafeltje en een parasol. Dikke prima. Mijn buren wilde mijn rug wel insmeren en gaven me op de koop nog een ananas smoothie toe.
Voor morgen heb ik een snorkelboottochtje geregeld, het is eigenlijk een duiktoestandje maar voor deze snorkelaar hadden ze ook nog wel een plekje. We gaan met een boot naar wat eilanden hier en dan ga ik Nemo weer eens aaien, ik verheug me erg op het weerzien van hem en al zijn vriendjes en vriendinnetjes.
Het is wel rete heet hier, ik begin nu wat te huiveren voor het verder zuidwaarts gaan maar goed, a girl's gotta do what a girl's gotta do.
Ik zal mijn mannetje wel weer staan.

Gegroet gij lezend volkje!

  • 16 Januari 2015 - 19:06

    Daffie:

    Yara wil graag een handtekening van Nemo.... Dat lijkt me alvast weer een goedmakertje voor aankomende maandag...? ;)

  • 18 Januari 2015 - 08:43

    Monaaa:

    ik wil ook Nemo aaien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

volmaakt gelukkig op terschelling

Actief sinds 29 Sept. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 57621

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Go with the flow in Vietnam

08 Juli 2011 - 15 Juli 2011

www.avontuur.nl

08 November 2010 - 05 December 2010

Tanzania en mijn geweldige tent!

13 Oktober 2009 - 21 December 2009

van India naar Terschelling

Landen bezocht: